ειδήσεις

Πρώτες εντυπώσεις από την έκδοση Android 4.3 Jelly Bean για το SGS III

Πριν από λίγο ήρθε η πολυαναμενόμενη αναβάθμιση Android 4.3 Jelly Bean στο Samsung Galaxy S III μου μετά από αρκετή καθυστέρηση και προβλήματα. Έπαιξα λοιπόν λίγο με την συσκευή και οι πρώτες μου εντύπωσης είναι αρκετά θετικές και μερικές μάλιστα μου έκαναν μεγάλη εντύπωση.Πρώτη θετική εντύπωση είναι το ανανεωμένο μενού στις ρυθμίσεις το οποίο έχει πολύ περισσότερες επιλογές από ότι έχει πριν.
Μετά που άρεσε πολύ η μπάρα ειδοποιήσεων η οποία και αυτή έγινε ποιο εύχρηστη από ότι ήταν πριν.Φυσικά θετικό είναι ότι η σύσκεψη είναι πιο γρήγορη και ότι καταναλώνει λιγότερη RAM, χοντρικά από τα 650MB που μου έτρωγε τώρα μου τρώει 561MB, επίσης πλέον όταν χρειάζεται η μνήμη RAM καθαρίζει αυτόματα κάτι που παλιότερα δεν γινόταν. Τέλος αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση ήταν η αποδέσμευση μεγάλης χωρητικότητας στον αποθηκευτικό χώρο, είμαι κάτοχος του μοντέλου με τα 16GB και μέχρι πριν την αναβάθμιση διαθέσιμα ήταν μόνο τα 11GB από τα 16GB Με πολύ χαρά είδα ότι πλέον έχω ακόμα 2GB ελεύθερα αφού τώρα από τα 16GB έχω διαθέσιμα τα 13GB από τα 11GB που είχα πριν.

About Freegr network

Από το Blogger.