Τα ψηφιακά τους αντανακλαστικά ενεργοποίησαν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι στράφηκαν στα online σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας.
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Convert Groupe Business Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την περασμένη Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν, φυσικά, εν λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق