Στη φετινή IFA 2015 η LG Electronics παρουσίασε την στρατηγική της για την οικιακή ψυχαγωγία, προάγοντας την καινοτομία στην παγκόσμια αγορά premium τηλεοράσεων με την τεχνολογία OLED.Θέτοντας ως στόχο την πώληση περισσότερων από μία τηλεοράσεων LG OLED ανά λεπτό, o Brian Kwon, Executive Vice President και CEO της LG Home Entertainment Company, ανέφερε στη φετινή IFA 2015 τέσσερις πρωταρχικές marketing κατευθύνσεις, που σχεδιάστηκαν για να εδραιώσουν την ηγετική θέση της LG στην αγορά της Οικιακής Ψυχαγωγίας:
- να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων OLED με μία διευρυμένη σειρά OLED,
- να διεξάγει ενισχυμένες καμπάνιες marketing προκειμένου να επεκτείνει την διείσδυση των τηλεοράσεων OLED στην αγορά,
- να ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της στον τομέα της πλατφόρμας smart TV και
- να ενισχύσει την κερδοφορία της στον τομέα των προϊόντων εικόνας και ήχου.
Διεύρυνση της σειράς τηλεοράσεων OLED
Παρουσιάζοντας την παγκοσμίως πρώτη τηλεόραση 4K OLED με δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου High Dynamic Range (HDR), η LG σκοπεύει να ενσωματώσει την τεχνολογία HDR σε ακόμα περισσότερες νέες τηλεοράσεις OLED. Με εντυπωσιακό σχεδιασμό, καθώς το πιο λεπτό της σημείο έχει διάσταση μόλις 4,8 χιλιοστά, η τηλεόραση LG 4K OLED αναμένεται να προσελκύσει νέα βλέμματα θαυμασμού.
Με μία σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και format οθόνης, η LG θα προσφέρει μια μεγαλύτερη ποικιλία τηλεοράσεων OLED, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και προτιμήσεις περισσότερων και διαφορετικών καταναλωτών. Η LG είναι αισιόδοξη ότι και η ανακοίνωση προϊόντων OLED από άλλους κατασκευαστές θα επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνολογίας OLED από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές, διευρύνοντας ουσιαστικά και την κατηγορία στην αγορά της τηλεόρασης.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق