Από τότε που οι ad blockers έκαναν την εμφάνισή τους στο χώρο του διαδικτύου πριν από αρκετά χρόνια, υπάρχει μια συνεχόμενη διαμάχη ανάμεσα στους χρήστες που βρίσκουν ενοχλητικές τις διαφημίσεις και τους webmasters που τις χρειάζονται για να «συντηρήσουν» την ιστοσελίδα τους. Ορισμένα websites μάλιστα, έχουν εγκαταλείψει εντελώς αυτή την διαμάχη και έχουμε μετακινηθεί σε άλλα μοντέλα που θα τους αποφέρουν έσοδα, όπως η εισαγωγή paywalls, συνδρομές ή affiliate links μέσω του περιεχομένου τους.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα, περίπου το 30.5% των κορυφαίων 10.000 ιστοσελίδων στο internet χρησιμοποιούν μηχανισμούς ανίχνευσης ad blockers, αν και ο τρόπος υλοποίησης διαφέρει από site σε site. Συγκεκριμένα, ορισμένες ιστοσελίδες χρησιμοποιούν την τεχνολογία για κάτι περισσότερο από το αναδυόμενο παράθυρο που ζητά από τους χρήστες ευγενικά να απενεργοποιήσουν το λογισμικό. Για παράδειγμα, μπορεί να προβάλλουν περιεχόμενο - δόλωμα για να αναγνωριστεί από τους ad blockers, επιτρέποντας στη συνέχεια στην ιστοσελίδα να προβάλλει διαφημίσεις που δεν θα ανιχνευθούν ακόμη και από τους πιο σύγχρονους ad blockers.
Η έρευνα, προτείνει πλήθος εναλλακτικών τρόπων για τους developers λογισμικού ad blocking προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις συγκεκριμένες πρακτικές, όπως να ξαναγράψουν τον κώδικα του λογισμικού προκειμένου να κάνουν ένα website να θεωρεί ότι δεν υπάρχει καν ad blocker στο πρόγραμμα περιήγησης. Τέλος σημειώνεται, ότι το Internet θα βρεθεί σύντομα στη μέση μιας τεχνολογικής διαμάχης, μεταξύ ad blockers και δικτύων διαφημίσεων, καθώς και οι δυο πλευρές θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν προηγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποκλεισμού.
Home / Europe /
freegr /
software /
tech /
τεχνολογία
/ ΠΩΣ οι ιστοσελίδες ξεγελούν το ad blocking software
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق