freegr

Η Γενιά Z αρνείται τα εταιρικά e-mail αλλαζοντας το κοσμο

 


Ορισμένοι Οργανισμοί το βλέπουν αυτό και στρέφονται προς τις συνομιλίες άμεσων τέτοιων πλατφορμών που σχεδιάστηκαν για εργαζόμενους, όπως το Slack και το Micro κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς η εργασία από το σπίτι έκανε πολλούς ανθρώπ γρήγορο και πιο βολικό τρόπο επικοινωνίας. Ε
λλείψει επαφής πρόσωπο με πρόσωπο, επίσης διευκολύνει τους εργαζόμενους να κατανοούν ο ένας τον τόνο του άλλου, επιτρ στέλνουν emoji, GIF και φωτογραφίες μέσω μηνυμάτων. Ορισμένες εταιρίες το πάνε ένα βήμα παρακάτω, αποφεύγοντας τις ειδικά σχεδιασμένε μηνυμάτων στο χώρο εργασίας, όπως το Slack, και προτιμούν πλατφόρμες όπως το Dis στην κοινότητα του gaming. 

Η μετάβαση σε πιο… casual κανάλια επικοινωνίας είναι σπουδαία νέα για πολλούς Gen στην έρευνα ότι η υποκείμενη προσδοκία να κρατηθούν τα πράγματα «επίσημα» στη δ δυσκολία. Τα τελευταία χρόνια, πολλοί Gen Zers επαναστατούν ενάντια στην επίσημη εργασιακή χαλαρά ντυμένοι στο γραφείο- όταν πάνε στο γραφείο, διότι φυσικά προτιμούν την rem Φαίνεται όμως ότι πολλοί διευθυντές της παλιάς γενιάς δυσκολεύονται να συμβιβαστο νεότερων εργαζομένων. Σχεδόν τα 3/4 των διευθυντικών στελεχών και των business ηγ «πιο απαιτητική γενιά» για να συνεργαστείς, σύμφωνα με έρευνα του ResumeBuilder.c

 Πολλοί αναδιαμορφώνουν ακόμη και την ιδέα της επαγγελματικής πορείας, μη θέλοντα ότι προτιμούν να κερδίζουν περισσότερα στο τρέχον εταιρικό επίπεδό τους. Αυτό ισχύ Millennials. Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει φανερό ότι υπάρχει και κάτι άλλο που η Gen Z φαίνεται Αντίθετα, επιλέγουν πιο «μη επίσημες» πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το Slack και το βασίζονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να στέλνουν επαγγελματικά μηνύματα ο δεκαετίες, αλλά τώρα όλα είναι διαφορετικά. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Slack και το OnePoll, οι εργαζόμενοι που χρη ταχυδρομείο λένε ότι οι ερωτήσεις τους συχνά μένουν… αναπάντητες, ότι τους απευθύ συχνά τους κάνουν ερωτήσεις που έχουν ήδη απαντηθεί ευθέως. 

Με τόσο πολύ περιεχόμενο διαθέσιμο στο Διαδίκτυο, φαίνεται ότι οι άνθρωποι επιλέγο χρόνο τους και τι να διαβάζουν. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες είπαν ότι διαβάσουν ένα email εάν είναι 8 ή περισσότερες προτάσεις- πολλοί πρόσθεσαν ότι του να χάνουν ευκαιρίες γενικότερα. Εκτός από αυτές τις πρακτικές συνέπειες, οι Οργανισμοί που επιλέγουν να επικοινωνο μπορεί να αφήνουν αρνητική εντύπωση στους εργαζόμενους — το 46% των ερωτηθέντες χρήση email σημαίνει ότι η εταιρεία «υστερεί στην τεχνολογία» και οι μισοί από τους  να μετακινηθεί από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε άλλες μορφές επικοινωνίας

About Freegr network

Από το Blogger.