CRM

Η τεχνολογία ενισχύει την προώθηση της καινοτομίας

Καθοριστικός παράγοντας για την πορεία της σύγχρονης επιχείρησης είναι η καλύτερη εκμετάλλευση της τεχνολογίας και των πληροφορικών υποδομών, ιδίως σε κρίσιμους τομείς όπως είναι η διατήρηση των πελατών και η αλλαγή της επιχείρησης ώστε να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Σύμφωνα με την 'Ημερησία' αυτό υποστηρίζει ο Λες Χέιμαν, ένα από τα παλαιότερα στελέχη της SAP, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες επιχειρηματικού λογισμικού στον κόσμο, ο οποίος έχει πλέον τον ρόλο του «πρεσβευτή» του γερμανικού κολοσσού.
Ο κ. Χέιμαν βρέθηκε πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα, όπου απηύθυνε ομιλία στο SAP Business Forum 2008, το ετήσιο συνέδριο επιχειρηματικής τεχνολογίας που διοργάνωσε η SAP Hellas και οι συνεργάτες της. Μιλώντας στο Net Economy, ο κ. Χέιμαν επισημαίνει ότι η τεχνολογία επιτρέπει τη βελτίωση του οικοσυστήματος μίας επιχείρησης και μπορεί να δώσει λύσεις στον τομέα της διατήρησης των πελατών τους. «Οι πελάτες αποτελούν το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο μίας επιχείρησης και αυτό πρέπει να το κατανοήσουν τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών» σημειώνει ο κ. Χέιμαν, για τον οποίο τα συστήματα διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management - CRM) αποτελούν το «επόμενο μεγάλο βήμα».
Σύμφωνα με το στέλεχος της SAP, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον η καινοτομία και η συνεχής αλλαγή αποτελούν σημαντικά στοιχεία για την επιβίωση μίας εταιρείας. «Πρόκειται για δύο τομείς όπου η χρήση της τεχνολογίας και των πληροφορικών υποδομών μπορεί να βοηθήσει σημαντικά, καθώς επιτρέπει στους ανθρώπους να προωθήσουν τις αλλαγές μέσα στην εταιρεία» επισημαίνει. Σπεύδει πάντως να προσθέσει ότι καινοτομία δεν σημαίνει απλώς συνάθροιση ορισμένων ευφυών ανθρώπων, αλλά «σκληρή δουλειά επικεντρωμένη σε συγκεκριμένα ζητήματα και για μεγάλο χρονικό διάστημα» τονίζοντας ότι μία εταιρεία πρέπει να δοκιμάζει συνεχώς νέα πράγματα. Και επιπλέον θα πρέπει να επιδιώκει να αλλάζει ώστε να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και καταστάσεις.
Για τον κ. Χέιμαν, η τεχνολογία είναι κάτι που είναι πλέον δεδομένο στον επιχειρηματικό κόσμο. «Ένα σημαντικό σημείο αφορά το θέμα της συντήρησης των πληροφορικών υποδομών. Μέχρι τώρα, ένα μεγάλο κομμάτι του προϋπολογισμού και της προσπάθειας των αρμόδιων στελεχών μίας εταιρείας, που έφθανε μέχρι και το 80%, επικεντρωνόταν στη συντήρηση των υπαρχόντων πληροφορικών συστημάτων. Αυτό πρέπει να αλλάξει και εκεί μπορεί να βοηθήσουν λύσεις όπως αυτές που προωθεί η SΑΡ.

About Freegr network

0 Post a Comment:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.