Ολόκληρη η Apple κοινότητα πέρασε εδώ και καιρό σε μια νέα αίρα του marketing στο App Store η οποία θέλει τους ανθρώπους να μην πληρώνουν μερικά ευρώ για μια πολύ καλή εφαρμογή αλλά είναι διατιθέμενοι να δαπανήσουν πολύ περισσότερα για να πετύχουν ένα μεγαλύτερο σκορ στο Candy Crush.
Όπως όμως πολύ σωστά ο Marco Arment τονίζει σήμερα δεν το βλέπουμε αυτό πλέον μόνο στα παιχνίδια.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Apple δεν ενδιαφέρεται στο να αλλάξει την πολιτική των τιμών της στο App Store μιας και δεν υπάρχει η ζήτηση για κάτι τέτοιο από τους καταναλωτές.
H αγορά του App Store μας έχει δείξει ότι οι δωρεάν εφαρμογές θα κατέβουν περισσότερες φορές από ότι αυτές επί πληρωμή και μάλιστα θα αποφέρουν και μεγαλύτερα κέρδη στους προγραμματιστές αν συνδυαστούν με την έξυπνη χρήση των in-app purchases.
H εποχή που πληρώναμε μια εφαρμογή για να την κατεβάσουμε έχει περάσει στο παρελθόν.
Μπορεί αυτό να μην είναι το App Store που κάποιοι από εμάς θέλουμε αλλά είναι το App Store που οι περισσότεροι αποφάσισαν να υποστηρίξουν και ανταμείψουν. Πλέον αναμένουμε να δούμε τι νέο και τι τύπους εφαρμογών τα in-app purchases θα δημιουργήσουν στο App Store.
H εποχή των εφαρμογών επί πληρωμή έχει τελειώσει για το App Store
الخميس, أكتوبر 03, 2013
apple
,
freegr.gr
,
news
,
software
,
tech
,
τεχνολογία
0 Post a Comment:
إرسال تعليق