Το τοπίο των λιανικών πωλήσεων θα αλλάξει εντυπωσιακά στα επόμενα 10 χρόνια, περισσότερο από όσο τα προηγούμενα 50, κυρίως από την επέκταση των τεχνολογιών "Internet of things" και των λύσεων big data.
Στην ετήσια έκθεση National Retail Federation Convention & Expo, στις 13-14 Ιανουαρίου στη Νέα Υόρκη, η Intel παρουσίασε τις νέες τεχνολογίες που είναι σήμερα διαθέσιμες στην αγορά, βοηθώντας τους λιανοπωλητές να κάνουν καλύτερη χρήση των big data και να προσφέρουν παράλληλα, περισσότερο προσωποποιημένες και συμμετοχικές εμπειρίες για τους καταναλωτές που πραγματοποιούν αγορές, είτε από το σπίτι, είτε σε φυσικά καταστήματα.
Στα πλαίσια της έκθεσης η Intel παρουσίασε νέες ιδέες λιανικής πώλησης στις οποίες ανήκουν ένας μεγάλος ψηφιακός "καθρέπτης", μία έξυπνη πινακίδα μενού εστιατορίου, δυνατότητες επιλογών για εξατομίκευση προϊόντων με αλληλεπίδραση του καταναλωτή, καθώς και μια λύση για την εξάλειψη της μεγάλης αναμονής στα καταστήματα.
Η τεχνολογία Intel προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα όπως αυτά εμφανίζονται σε αγαπημένα τους τηλεοπτικά προγράμματα, από τον καναπέ τους, χρησιμοποιώντας tablet ή smartphone και να παίζουν παιχνίδια κερδίζοντας ψηφιακό συνάλλαγμα.
Μέσω των λύσεων big data, η Intel βοηθά το 59% των εμπόρων λιανικής, που δηλώνουν ότι η έλλειψη της γνώσης σχετικά με τις επιθυμίες των καταναλωτών, αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκλησή τους σχετικά με τα δεδομένα.
Η Intel εξατομικεύει τη χρήση τεχνολογιών Big Data και "Internet of things"
الجمعة, يناير 24, 2014
freegr.gr
,
hardware
,
Intel
,
news
,
tech
,
ειδήσεις
,
τεχνολογία
0 Post a Comment:
إرسال تعليق