Η Microsoft διέψευσε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις φήμες που ήθελαν την εταιρεία να σταματάει την ανάπτυξη του DirectX 11 –για πιο λόγο να έκανε κάτι τέτοιο είπαμε;- και μέσω ενός νέου λογαριασμού στο Twitter, ανακοίνωσε ότι στο επερχόμενο GDC, θα παρουσιάσει λεπτομέρειες για το DirectX 12.
“Οι φήμες για τον αφανισμό μας ήταν ιδιαίτερα υπερβολικές” γράφει στο λογαριασμό της στο Twitter η Microsoft και συμπληρώνει: “Το DirectX 12 έρχεται στο GDC”. Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει λεπτομέρειες που αφορούν στο νέας γενιάς API της εταιρείας στις 20 Μαρτίου, και από ότι φαίνεται θα έχει μαζί της την Intel, την Nvidia, την Qualcomm και τη "μεγάλη της αντίπαλο", λόγω του Mantle API,που ουσιαστικά ήταν και ο λόγος για τις... υπερβολικές φήμες, AMD.
Σύμφωνα με τον Anuj Gosalia, Windows Graphics Developer Manager: “... ζητήσατε να κάνουμε περισσότερα. Ζητήσατε να σας φέρουμε πιο κοντά με το μέταλο και να το κάνουμε έχοντας στο μυαλό μας μία απαράμιλλη ποικιλία hardware. Επίσης ζητήσατε καλύτερα εργαλεία για να μπορέσετε να αποσπάσετε και την τελευταία σταγόνα απόδοσης από το PC σας, το tablet, το τηλέφωνο και κονσόλα”.
Έτσι λοιπόν, η Microsoft ετοιμάζει ένα ανταγωνιστικό προς το Mantle της AMD, Application Programming Interface, που θα δώσει χαμηλότερου επιπέδου πρόσβαση και επομένως περισσότερο έλεγχο στους προγραμματιστές πάνω στο hardware που αφορά στα γραφικά.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق