apple

Apple και Samsung χάνουν μερίδια αγοράς

Η εταιρεία ερευνών IDC κατέγραψε παραδόσεις 295,3 εκατομμυρίων smartphones κατά το β’ τρίμηνο του 2014, εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 23,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, το α’ του 2014, η αύξηση είναι της τάξης του 2,6%. Η IDC θεωρεί ότι αν συνεχιστούν οι συγκεκριμένοι ρυθμοί ανάπτυξης το γ’ τρίμηνο του έτους θα καταγραφούν, για πρώτη φορά, παραδόσεις άνω των 300 εκατομμυρίων συσκευών. Η συνεχής αύξηση της αγοράς smartphones αποδίδεται στη συνεχιζόμενη «ζήτηση για φορητότητα και στην αφθονία συσκευών smartphones χαμηλού κόστους». Ωστόσο, αν και η συνολική αγορά ευημερεί, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους κορυφαίους κατασκευαστές. Η Samsung εμφανίζεται να χάνει 7,1% από το μερίδιό της, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Πιο συγκεκριμένα, για το β’ τρίμηνο του 2013 είχε παραδόσεις 77,3 εκατομμυρίων συσκευών, ενώ το β’ τρίμηνο του 2014 οι παραδόσεις έφτασαν τα 74,3 εκατομμύρια. Η Samsung διατηρεί τα πρωτεία με μερίδιο 25,2%, έναντι 32,3% σε σχέση με πέρυσι. Αιτία για την παραπάνω εξέλιξη φέρεται να είναι ο έντονος ανταγωνισμός που δέχεται η Samsung από τοπικούς κατασκευαστές smartphones, ενώ η IDC επισημαίνει ότι η κορεατική εταιρεία θα πρέπει «να επικεντρώσει στη δημιουργία ενός momentum στις αγορές που κυριαρχούνται από τοπικούς κατασκευαστές». Μία τέτοια αγορά είναι η αχανής Κίνα, όπου οι τοπικοί κατασκευαστές ακολουθούν ιδιαίτερα επιθετική στρατηγική, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Η Apple κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις συσκευών από τα 31,2 εκατομμύρια, το β’ τρίμηνο του 2013, στα 35,1 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο του 2014 (αύξηση κατά 12,4%). Ωστόσο, η εταιρεία είδε τα μερίδιά της να μειώνονται στο 11,9%, από 13% πέρυσι. Θετικό στοιχείο για την Apple το γεγονός ότι, σύμφωνα με την IDC, συνεχίζει να πουλάει σε αναδυόμενες αγορές, όπως της Βραζιλίας, της Ρωσίας και της Κίνας.

About Freegr network

0 Post a Comment:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.