Σύμφωνα με έρευνα του Consumer Lab της Ericsson για την τηλεόραση και τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οι Έλληνες πλέον προτιμούν να παρακολουθούν "ό,τι θέλουν- όποτε θέλουν- σε όποια συσκευή θέλουν" παρά κλασική τηλεόραση.
Η έρευνα TV & Media Report του Consumer Lab της Ericsson μελέτησε τις διεθνείς τάσεις όσον αφορά τον τρόπο θέασης τηλεοπτικού περιεχομένου, συμπεριλαμβάνοντας στα αποτελέσματα, για πρώτη φορά, και δεδομένα από την ελληνική αγορά.
Αυτό που προκύπτει είναι ότι οι Έλληνες πλέον επιθυμούν να παρακολουθούν το περιεχόμενο που επιθυμούν όποτε το θέλουν και στη συσκευή της αρεσκείας τους χωρίς τις “δεσμεύσεις” της κλασικής τηλεόρασης. Ειδικότερα, τα κυριότερα ευρήματα έχουν ως εξής:
- Το on-demand περιεχόμενο, και ειδικά μέσω streaming, καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χρόνο στις συνήθειες παρακολούθησης των καταναλωτών. Μάλιστα το streaming στην Ελλάδα, ήδη ξεπερνάει την παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου: 86% των ερωτηθέντων βλέπουν βίντεο μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 77% που παρακολουθούν παραδοσιακή τηλεόραση.
- Οι υπηρεσίες video-on-demand (S-VOD) επιτείνουν τους «μαραθώνιους τηλεθέασης» επεισοδίων: το 51% των χρηστών S-VOD στην Ελλάδα προτιμούν όλα τα επεισόδια μιας σειράς να γίνονται διαθέσιμα ταυτόχρονα, για να τα παρακολουθούν με το ρυθμό που τους βολεύει.
- Αύξηση της παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου σε άλλες συσκευές (PC, laptop, smartphone, tablet).
- Οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για υψηλή ποιότητα εικόνας: Το 47% δηλώνει ότι η υψηλή ανάλυση (HD) είναι ιδιαιτέρως σημαντική για μια βέλτιστη εμπειρία παρακολούθησης. Το αντίστοιχο ποσοστό για υπερ-υψηλή ανάλυση 4K/Ultra High Definition (UHD) είναι 31%.
- Η μέση βαθμολογία NPS (Net Promoter Score – πόσο πιθανό είναι να προτείνατε μια τηλεοπτική υπηρεσία σε κάποιον φίλο, συγγενή, συνάδελφο) είναι υψηλότερη για over-the-top (OTT) και on-demand υπηρεσίες σε σύγκριση με την παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق