Η AOC και η MMD (license partner των οθονών Philips) ανακοίνωσαν την κατάκτηση ηγετικής θέσης στην ευρωπαϊκή αγορά οθονών, χάρη στην καινοτομία των προϊόντων τους και στη συνέπεια στα μεγαλύτερα μεγέθη οθονών.
Ενώ το σύνολο της αγοράς οθονών αντιμετωπίζει ακόμα προκλήσεις, η τάση προς τα μεγαλύτερη μεγέθη οθονών είναι αδιάκοπη. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των αναλυτών της Context, οι οθόνες 23 ιντσών και άνω αναπτύχθηκαν περισσότερο από 12% κατά το γ’ τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Οι οθόνες AOC και Philips μαζί, ξεπέρασαν σε επιδόσεις την αγορά σε αυτή την κατηγορία με ρυθμό ανάπτυξης άνω του 16% σε ετήσια βάση. Επίσης τα δύο brands αναπτύχθηκαν επιτυχώς και στο σύνολο της αγοράς οθονών. Το γ’ τρίμηνο οι AOC και Philips κατέκτησαν μαζί μερίδιο αγοράς κοντά στο 15%, που σημαίνει μια αύξηση μεριδίου περισσότερο από 26%
Ειδικότερα η Ανατολική Ευρώπη είναι μία ισχυρή κινητήρια δύναμη για την επιτυχή ανάπτυξη των δύο εταιριών.
Ενώ μερικές αγορές ακόμα αντιμετωπίζουν προκλήσεις, οι δύο εταιρίες αύξησαν σημαντικά το μερίδιο αγοράς τους από περίπου 18% σε σχεδόν 27%. Η Philips αναπτύχθηκε περισσότερο από 50% και έφτασε το μερίδιο αγοράς της κοντά στο 16%, που την φέρνει στην πρώτη θέση στην αγορά. Η AOC, με αύξηση που ξεπέρασε το 40% το τελευταίο τρίμηνο, κατέκτησε την τρίτη θέση στην αγορά οθονών στην Ανατολική Ευρώπη
Τέλος, στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου οι δύο εξειδικευμένες εταιρίες οθονών συνέχισαν την επιτυχημένη ανάπτυξή τους. Οι οθόνες AOC και Philips αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους κατά 8% το γ’ τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο και ουσιαστικά βρίσκονται στη δεύτερη θέση της αγοράς με μερίδιο πάνω από 20%. Βασικός λόγος για τις άριστες επιδόσεις είναι οι οθόνες Philips που παρουσίασαν αύξηση πάνω από 30% με μερίδιο αγοράς κοντά στο 15%.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق