Επίσης, "επιβεβαιώνει" πολλούς από τους περιορισμούς που υφίστανται τα τωρινά παιχνίδια ελέω Universal Windows Platform.
Η Microsoft υπενθύμισε στα πλαίσια του Game Developers Conference 2016 στο San Francisco πως οι ανησυχίες των gamers για τα Windows 10 και τις εφαρμογές UWP (κυρίως παιχνίδια) αναμένεται να τελειώσουν μιας και η εταιρία "ακούει" την κοινότητα και ετοιμάζει αρκετές βελτιώσεις. Η πρώτη φουρνιά τίτλων όπως το Rise of the Tomb Raider καθώς και η επανέκδοση του Gears of War: Ultrimate Edition παρουσίασαν αρκετά προβλήματα στους χρήστες και αρκετά γρήγορα, όλοι "έδειξαν" το Universal Windows Platform ως τον βασικό "φταίχτη".
Στη πράξη η Πλατφόρμα αυτή τη Microsoft ευθύνεται μέχρι ένα συγκεκριμένο βαθμό, αφού στη περίπτωση του Gears of War, θέματα εντοπίστηκαν και στη μηχανή γραφικών η οποία κουβαλά μια δεκαετία στη πλάτη της.
Η Microsoft ανέφερε πως η δυνατότητα για απενεργοποίηση του V-Sync αλλά και η ενεργοποίηση των G-Sync και FreeSync αναμένεται σύντομα, όπως και η δεύτερη φουρνιά παιχνιδιών με πιο γνωστό το Quantum Break ο οποίος θα είναι και αυτός, ένας DirectX 12 τίτλος.
Παράλληλα, καλούδια ετοιμάζει και για τους game developers οι οποίοι θα έχουν ένα πιο "ευρύ" API για να δουλέψουν ενώ σημαντικό πλεονέκτημα είναι πως θα είναι κοινό στο Xbox One και στο PC. Επιπρόσθετα, υποσχέθηκε βελτίωση έως 50% σε CPU bound σενάρια χρήσης και 20% σε GPU bound οδηγώντας αναμφίβολα σε καλύτερες επιδόσεις, εφόσον φυσικά υπάρχει και η ίδια "όρεξη" από τους developers. Στη συνέχεια η συζήτηση επεκτάθηκε στη χρήση πολλαπλών καρτών γραφικών όπως του explicit multi-adapter για χρήση NVIDIA και AMD σε ένα σύστημα.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق