Πάνω από το 70% των διευθύνοντων συμβούλων του ασφαλιστικού κλάδου αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να αξιολογήσουν και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της 19ης ετήσιας παγκόσμιας έρευνας της PwC, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1400 διευθύνοντες σύμβουλοι, μεταξύ των οποίων και 101 διευθύνοντες σύμβουλοι του ασφαλιστικού κλάδου από 43 χώρες.
Επιπλέον, πιστεύουν ότι οι παράγοντες που πιθανώς να συμβάλουν περισσότερο στην βελτίωση της σχέσης τους με τους πελάτες είναι τα δεδομένα και οι αναλύσεις (79%) και τα συστήματα διαχείρισης σχέσεων (76%).
Σύμφωνα με την PwC, οι νέοι τρόποι ανάλυσης δεδομένων δίνουν τη δυνατότητα στους ασφαλιστές να προετοιμάζονται καλύτερα για τις μελλοντικές εξελίξεις (προγνωστικές αναλύσεις - predictive analytics) αλλά και να προβλέπουν και να διαμορφώνουν τα αποτελέσματα, π.χ. μειωμένα ποσοστά ατυχημάτων και καλύτερη υγεία και φυσική κατάσταση (καθοδηγητικές αναλύσεις - prescriptive analytics). Αυτή η πιο προνοητική και προληπτική προσέγγιση αλλάζει τον ρόλο των ασφαλιστών δημιουργώντας μεγάλη κοινωνική αλλά και οικονομική αξία.
Παρ' όλα αυτά, η τεχνολογία προσφέρει και νέα κριτήρια αξιολόγησης της ικανοποίησης και ανταπόκρισης των πελατών και του κόστους υπηρεσιών και κάνει πιο εύκολη για τους πελάτες την αξιολόγηση και σύγκριση των ασφαλιστών έναντι των ανταγωνιστών τους. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η ικανότητα να ανταποκριθούν σε αυτές τις προκλήσεις συχνά παρεμποδίζεται από αργοκίνητα και δυσλειτουργικά παραδοσιακά πληροφοριακά συστήματα και παραδοσιακούς τρόπους εργασίας.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق