Τον κυρίαρχο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενημέρωση των νέων με παράλληλη μείωση της επιρροής της τηλεόρασης και των εντύπων ήλθε να επιβεβαιώσει έρευνα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Ρόιτερς.Το Facebook αποτελεί τη μεγαλύτερη δύναμη παγκοσμίως στην ενημέρωση, ιδιαίτερα ανάμεσα στις γυναίκες και τους νέους.
Η έρευνα του Ινστιτούτου Ρόιτερς για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας έδειξε ότι το 51% των ανθρώπων που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο ενημερώνονται για τις ειδήσεις μέσω των social media. Τα στοιχεία της έκθεσης βασίζονται σε έρευνα που διεξάγεται τα τελευταία 5 χρόνια για λογαριασμό του YouGov, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 50.000 ατόμων σε 26 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Στις ηλικίες 18-24 ετών, το 28% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύρια πηγή ειδήσεων, ενώ το 24% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την τηλεόραση. Το μεγαλύτερο ποσοστό συνδρομητών σε ειδησεογραφικό έχει η Νορβηγία (27%), ακολουθούν η Σουηδία και η Πολωνία (20%), ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ιταλία (16%). Στον αντίποδα, η Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ των χωρών με το μικρότερο ποσοστό, 7%, μαζί με την Τσεχία, την Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το Facebook αποτελεί την πιο κοινή πηγή (44% όσων συμμετείχαν στην έρευνα) για την παρακολούθηση, αναπαραγωγή και σχολιασμό των ειδήσεων. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται το YouTube και το Twitter με ποσοστά 19% και 10% αντίστοιχα.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق