Για τους Έλληνες εμπόρους που ενδιαφέρονται να προσελκύσουν πελάτες εκτός συνόρων, το κλειδί της επιτυχίας είναι η ευκολία του καταναλωτή, στην οποία περιλαμβάνονται τα δωρεάν μεταφορικά (46%), ο ασφαλής τρόπος πληρωμής (44%) και η πώληση αγαθών που ενδέχεται να είναι δυσεύρετα σε τοπικό επίπεδο (40%).
Οι βασικές αγορές για τους Έλληνες εμπόρους που πραγματοποιούν πωλήσεις στο εξωτερικό είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία.
Έρευνα αποκαλύπτει πως μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για αύξηση του μεριδίου των διασυνοριακών πωλήσεων είναι τα Χριστούγεννα (αύξηση κατά 42%), οι εποχιακές εκπτώσεις (αύξηση κατά 40%) και το Πάσχα (14%), αφού οι διασυνοριακοί αγοραστές τείνουν να ψωνίζουν πιο συχνά αυτές τις περιόδους από ότι συνήθως.
Η PayPal και η Ipsos δημοσίευσαν την τρίτη ετήσια έκθεση διασυνοριακού εμπορίου. Τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας, η οποία μελέτησε τις online εγχώριες και διασυνοριακές αγοραστικές συνήθειες ανάμεσα σε περισσότερους από 28.000 καταναλωτές σε 32 χώρες, αποκαλύπτει τις νέες προτιμήσεις των διασυνοριακών αγοραστών και επισημαίνει τις πλέον σημαντικές τάσεις στον τομέα του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες έμποροι, πραγματοποιούν πωλήσεις στο εξωτερικό και επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε διεθνές επίπεδο. Με τον τρόπο αυτόν, το διασυνοριακό εμπόριο συνεχώς αυξάνεται. Οι κυριότερες αγορές όπου αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από την Ελλάδα μέσω της PayPal είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία.
Τι παρακινεί τους διεθνείς διασυνοριακούς e-shoppers και τι είναι αυτό που αναζητούν;
Οι διασυνοριακοί e-consumers από όλο τον κόσμο ενδιαφέρονται ακόμα για την εύρεση ελκυστικών προσφορών. Το 76% των ερωτηθέντων διασυνοριακών e-shoppers κατέταξε τις καλύτερες τιμές ως ένα λόγο για την πραγματοποίηση αγορών σε ιστοσελίδες από τους τρεις κορυφαίους προορισμούς. Η πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στην χώρα τους ταξινομήθηκε επίσης ψηλά (65%) ως ένα κίνητρο για αγορές παγκοσμίως.
Οι πλέον δημοφιλείς κατηγορίες για τις διασυνοριακές αγορές διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ (το 46% των ερωτηθέντων διασυνοριακών αγοραστών από όλες τις χώρες έχει πραγματοποιήσει μια αγορά από το εξωτερικό σε αυτή την κατηγορία κατά τους τελευταίους 12 μήνες), τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (29%), οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (25%), η ψηφιακή ψυχαγωγία και τα εκπαιδευτικά αγαθά (24%), καθώς και τα παιχνίδια και χόμπι (23%).
Παραδοσιακά, η χειμερινή περίοδος των εορτών αποτελεί μία από τις πιο ενεργές καταναλωτικές περιόδους.
Μια νέα μελέτη δείχνει πως η περίοδος αυτή καθίσταται επίσης ιδιαίτερα σημαντική για online αγορές, και οι καταναλωτές πραγματοποιούν σχετικές αγορές όχι μόνο σε τοπικά αλλά και σε online καταστήματα του εξωτερικού. Για παράδειγμα, η έρευνα έδειξε πως τα Χριστούγεννα είναι η συγκεκριμένη χρονική περίοδος κατά την οποία το 38% των διασυνοριακών αγοραστών που ερωτήθηκε από όλο τον κόσμο διατείνεται πως πραγματοποιεί αγορές από ιστοσελίδες άλλων χωρών περισσότερο από ότι συνήθως.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق