Η RTB House ανέλυσε τους online πελάτες και διαπίστωσε ότι η δημοφιλέστερη μέρα για αγορές είναι η Δευτέρα και η μέρα με τη λιγότερη «κίνηση» το Σάββατο, ενώ οι χρήστες είναι πιθανότερο να κλικάρουν σε διαφημίσεις αμέσως μετά την παραμονή των Χριστουγέννων (25 και 26 Δεκεμβρίου). Η έρευνα παρουσιάζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζονται οι καταναλωτικές συμπεριφορές των χρηστών στην Ελλάδα στο πλαίσιο αυτό.
Η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής βασισμένη σε αλγόριθμους deep learning για κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, ανέλυσε τη συμπεριφορά των διαδικτυακών χρηστών κατά το Δεκέμβριο, την πιο έντονη καταναλωτική περίοδο για τη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ανάλυση διεξήχθη με συγκεντρωτικά στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Ασία και τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Το Δεκέμβριο οι χρήστες είναι πιθανότερο να επισκέπτονται ηλεκτρονικά καταστήματα και να πραγματοποιούν συναλλαγές κατά τις εργάσιμες ημέρες.
Οι Δευτέρες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, με τους χρήστες να επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά 17% συχνότερα από τον μέσο όρο μηνιαίως. Παράλληλα, παρατηρήθηκε ότι τις Δευτέρες οι χρήστες πραγματοποιούν 38% περισσότερες αγορές από τον μέσο όρο του Δεκεμβρίου.
Τα Σάββατα είναι η λιγότερο δημοφιλής ημεραργία για ηλεκτρονικές αγορές. Ο αριθμός των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα μειώνεται κατά 8% από τον μέσο όρο ολόκληρου του μήνα και ο αριθμός των συναλλαγών ξεπερνά σε μείωση το 22% σε σχέση με αυτόν τον μέσο όρο.
Κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, περίπου μια εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, η συχνότητα των επισκέψεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι αντίστοιχες αγορές μειώνονται, φτάνοντας στα χαμηλότερα ποσοστά την παραμονή των Χριστουγέννων. Την ημέρα αυτή, οι χρήστες επισκέπτονται καταστήματα κατά 28% λιγότερο από τον μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Ο αριθμός των συναλλαγών είναι επίσης χαμηλότερος από τον μέσο όρο αυτού του μήνα κατά σχεδόν 41%.
Αν και δεν είναι πολλοί εκείνοι που επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις. Στις 25 και 26 Δεκεμβρίου, σχεδόν το 11% και 10% των διαδικτυακών χρηστών είναι πρόθυμοι να κάνουν κλικ σε banners, ποσοστό το οποίο είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Ο αριθμός των κλικ στις διαφημίσεις, οι επισκέψεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα και ο αριθμός των συναλλαγών αρχίζει να αυξάνεται σταδιακά μετά τις αργίες.
Στην Ελλάδα οι διαδικτυακοί χρήστες επισκέπτονται τα e-shops κυρίως μέσα στην εβδομάδα – τα καλύτερα αποτελέσματα σημειώνονται μια εβδομάδα πριν την παραμονή των Χριστουγέννων π.χ. τη Δευτέρα οι επισκέψεις σε e-shops είναι σχεδόν 12% πιο συχνές από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Το ίδιο ισχύει και με τις συναλλαγές – την ίδια Δευτέρα σημειώθηκαν πάνω από 39% περισσότερες συναλλαγές από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου.
Η εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα αποτελεί μία επίσης εξαιρετικά καλή περίοδο για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Στις 25 Δεκεμβρίου οι Έλληνες χρήστες δεν επισκέπτονται σχεδόν καθόλου τα e-shops – η μείωση στην επισκεψιμότητα ξεπερνά το 28% σε σχέση με το μέσο όρο για το Δεκέμβριο (επίσης πραγματοποιούν πάνω από 35% λιγότερες συναλλαγές από το μέσο όρο του μήνα).
Οι Έλληνες χρήστες όμως έχουν ένα μοναδικό χαρακτηριστικό σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο – επισκέπτονται ηλεκτρονικές σελίδες και αγοράζουν αμέσως μετά την παραμονή των Χριστουγέννων – το peak των πωλήσεων καταγράφεται στις 27 Δεκεμβρίου, με τους χρήστες να επισκέπτονται ιστοσελίδες κατά περισσότερο από 15% σε σχέση με το μέσο όρο του Δεκεμβρίου (πραγματοποιούν επίσης πάνω από 32% περισσότερες συναλλαγές σε σχέση με το μέσο όρο του μήνα). Την ίδια μέρα οι Έλληνες είναι πιθανότερο να κλικάρουν σε διαφημίσεις κατά σχεδόν 12% περισσότερο από τον μέσο όρο ολόκληρου του μήνα.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق