Έχει ήδη καταφέρει μια απίστευτη επιτυχία – ίδρυσε μια επιχείρηση δισεκατομμύριων δολαρίων από τότε που ξεκίνησε την καριέρα της ως μπλόγκερ.
Ωστόσο, η επιχειρηματίας Άμπερ Βενζ Μποξ, 30 ετών, δεν είναι ευχαριστημένη και δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Ήδη κοιτάζει μπροστά στο επόμενο βήμα της αποστολής της να βοηθήσει άλλους χρήστες του Instagram να γίνουν πλούσιοι. Η μητέρα δύο παιδιών ίδρυσε την εταιρεία της rewardStyle μαζί με τον σύζυγό της Μπάξτερ το 2011, σε μια εποχή που το blogging θεωρούνταν χόμπι και το Instagram μόλις είχε αρχίσει να απογειώνεται.
Η ίδια εξηγεί πως ξεκίνησε την επιχείρησή της με σκοπό να βοηθήσει την ίδια και τους λίγους φίλους της blogger να «βγάζουν τα προς το ζην», πείθοντας εταιρείες να τους πληρώνουν για απευθείας πωλήσεις μέσω της σελίδας τους στο Instagram.
Τώρα, η εταιρεία της συνεργάζεται με πάνω από 30.000 influencers και 4.500 κορυφαία brand σε όλο τον κόσμο.
Μεταξύ των πελατών της ήταν και η Μέγκαν Μαρκλ, η οποία χρησιμοποίησε το RewardStyle για να κερδίσει χρήματα από το μπλογκ της «The Tig», το οποίο και έκλεισε μετά τον αρραβώνα της με τον πρίγκιπα Χάρι.
Η Άμπερ, που ίδρυσε την εταιρεία της με τον σύζυγό της Μπάξτερ, έχει ξεκινήσει τώρα την εφαρμογή Liketoknow.it – που επιτρέπει στους οπαδούς να αγοράζουν απευθείας τα ρούχα που φορούν οι αστέρες του Instagram.
Η επιχειρηματίας, η οποία έχει έδρα το Ντάλας του Τέξας, εξήγησε πως της ήρθε η ιδέα για την εταιρεία της, ενώ προσπαθούσε να βγάλει τα προς το ζην ως μπλόγκερ το 2010.
«Ήμουν ένα κορίτσι που ήθελα μια καριέρα στο blogging, και ο στόχος μου ήταν να πληρώνω το ενοίκιό μου και να φορώ χαριτωμένα ρούχα» είπε στην Daily Mail. «Ξεκίνησα πραγματικά για τον εαυτό μου και για μερικούς φίλους, με σκοπό να βρίσκουμε έναν τρόπο για να στηρίζουμε τους εαυτούς μας και να κερδίζουμε ένα εισόδημα».
Ωστόσο, δεν ήταν εύκολο να βρεθούν αρχικά οι εταιρείες, καθώς το blogging θεωρούνταν ως χόμπι εκείνη την περίοδο. «Ήταν πραγματικά μια αργή και επίπονη διαδικασία» είπε η Άμπερ. «Οι εταιρείες δεν ήθελαν να έχουν καμία σχέση με bloggers, ήθελαν να δουλεύουν με αστέρες του κινηματογράφου και περιοδικά. Ήταν μια σκληρή μάχη για πολλά χρόνια. Το blogging ήταν κάτι νέο, εμείς προφανώς χρειαζόμασταν τις εταιρείες για να πληρώνουν προκειμένου να κερδίζουμε ένα εισόδημα».
Αλλά η Άμπερ τελικά βρήκε τον τρόπο να πείσει τις εταιρείες να μπουν στο κόλπο. Η εταιρεία της δημιούργησε ένα εργαλείο που επέτρεπε στις εταιρείες να πληρώνουν στους bloggers μια προμήθεια για οποιεσδήποτε άμεσες πωλήσεις πραγματοποιούνταν.
Εξηγώντας το επιχειρησιακό μοντέλο της, είπε: «Δημιουργήσαμε αυτό το πολύ εύκολο εργαλείο και είπαμε πως θα δημιουργήσουμε γι’ αυτές ένα πρωτότυπο περιεχόμενο και αν μετατραπεί σε πωλήσεις, και μπορούμε να το αποδείξουμε, θα μας πληρώσετε μια προμήθεια για τις πωλήσεις που θα γίνουν. Αν δεν λειτουργούσε, δε θα μας χρωστούσαν τίποτα. Στη χειρότερη περίπτωση, εμείς θα είχαμε γράψει ένα καλό κομμάτι γι’ αυτούς. Πήραμε μία προς μία όλες τις επιχειρήσεις και κλείσαμε τις συμφωνίες».
Η Άμπερ πρόσθεσε: «Είμαστε μοναδικοί στο γεγονός ότι οι influencers κερδίζουν μόνο αν κερδίσουν οι εταιρείες και το rewardStyle κερδίζει μόνο όταν κερδίζουν οι influencers. Είναι τελικά ένας κύκλος από τον οποίο κερδίζουμε όλοι». Η εταιρεία της και οι πελάτες της σταρ του Instagram έφθασαν να έχουν κέρδη πέρυσι 1 δισ. δολάρια από τις άμεσες πωλήσεις.
Σήμερα, η εταιρεία εργάζεται με όλους τους τοπ ιnfluencers στον κόσμο, όπως οι αστέρες του YouTube Zoella, το μοντέλο Μόλι Σιμς και η σταρ της σειράς Made in Chelsea, Ρόζι Φορτέσκ.
Πολλοί από τους πελάτες της βγάζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως, με κάποιους λίγους να βγάζουν ακόμη και 1 εκατομμύριο δολάρια μέσω του rewardStyle.
Ένας από τους πρώτους πελάτες της ήταν στην πραγματικότητα η Μέγκαν Μαρκλ, όταν το μπλογκ της ήταν ακόμη σε λειτουργία.
«Όταν η Μέγκαν ξεκίνησε το The Tig, ένας από τους φίλους της, της πρότεινε την εταιρεία μας» εξήγησε η Άμπερ. «Έτσι από την έναρξη του μπλογκ της ήταν μια rewardStyle influencer, μέχρι την ημέρα που έγινε μέλος της βασιλικής οικογένειας και έκλεισε τις πλατφόρμες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
Η Άμπερ και ο σύζυγός της Μπάξτερ, έχουν ξεκινήσει την εφαρμογή LIKEtoKNOW.it στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία επιτρέπει στους χρήστες των μέσων κοινωνικη δικτύωσης να αγοράζουν απευθείας ρούχα, αξεσουάρ και οικιακά είδη που βλέπουν στις πλατφόρμες των influencers.
Η εφαρμογή είναι ήδη μια τεράστια επιτυχία και μαζί με την μητρική εταιρεία, το rewardStyle, οδήγησε σε πωλήσεις αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων στις εταιρείες.
«Τα brands έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο μόνος τρόπος για να συνδεθούν με τους καταναλωτές που περνούν 6 ώρες στο τηλέφωνό τους, είναι να απευθυνθούν σε έναν από τους influencers που ακολουθούν»
0 Post a Comment:
إرسال تعليق