Πέντε πάροχοι, εκατοντάδες κανάλια, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο συνδρομητές, εκατοντάδες κινηματογραφικές πρεμιέρες τον χρόνο, δεκάδες χιλιάδες ώρες ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων, χιλιάδες ταινίες και επεισόδια δημοφιλών τηλεοπτικών σειρών, σε πρώτη αλλά και on demand προβολή, σε σταθερές αλλά και κινητές συσκευές θέασης.
Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του Filmnet, η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα ενηλικιώθηκε, πέρασε τις εξετάσεις εισαγωγής σε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και «αποφοίτησε» με διείσδυση της τάξης του 25% στην ελληνική αγορά το 2017, φτάνοντας σε επίπεδα χωρών του ευρωπαϊκού Νότου, όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Πριν από λίγες ημέρες, και η Wind ανακοίνωσε την είσοδό της στον χώρο. Σήμερα στην ελληνική αγορά Pay TV κυριαρχούν η Cosmote TV του ΟΤΕ και η Nova της Forthnet που είναι δορυφορικές (απαιτούν πιάτο) και προσφέρονται ανεξάρτητα από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο του νοικοκυριού. Ακολουθεί το Netflix που αυξάνει σταθερά τη συνδρομητική του βάση, είναι Web TV, δηλαδή μέσω διαδικτύου, αλλά ανεξάρτητα από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, και οι Vodafone και Wind που είναι IPTV δηλαδή τηλεόραση μέσω ίντερνετ, αλλά μόνο προς όσους είναι συνδρομητές τους στη σταθερή τηλεφωνία και προσφέρουν και αθλητικό περιεχόμενο σε συνεργασία με τη Nova.
Oι Wind και Vodafone επιδιώκουν να διεισδύσουν στην αυξανόμενη αγορά του Pay TV ξεκινώντας από την δεξαμενή των πελατών τους στην τηλεφωνία. Οι προοπτικές είναι μεγάλες καθώς η τεχνολογία αλλάζει και μαζί οι καταναλωτικές συνήθειες και τα επιχειρηματικά μοντέλα των επιχειρήσεων και δημιουργούνται νέες ευκαιρίες. Η χαμηλή διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη -βρίσκεται στο 25% όταν τα αντίστοιχα νούμερα είναι 67% στη Γερμανία,64% στη Βρετανία, 91% στην Πορτογαλία, 54% στην Αυστρία, 77% στη Γαλλία- δημιουργεί μια μεγάλη προοπτική ανάπτυξης και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι έτοιμες να αξιοποιήσουν. Γιατί μπορεί το σύνολο της αγοράς σήμερα να φτάνει τους 1 εκατ. συνδρομητές, όμως η εν δυνάμει αγορά εκτιμάται ότι φτάνει τα 3,8 εκατ. νοικοκυριά που χρησιμοποιούν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Oι Wind και Vodafone επιδιώκουν να διεισδύσουν στην αυξανόμενη αγορά του Pay TV ξεκινώντας από την δεξαμενή των πελατών τους στην τηλεφωνία. Οι προοπτικές είναι μεγάλες καθώς η τεχνολογία αλλάζει και μαζί οι καταναλωτικές συνήθειες και τα επιχειρηματικά μοντέλα των επιχειρήσεων και δημιουργούνται νέες ευκαιρίες. Η χαμηλή διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη -βρίσκεται στο 25% όταν τα αντίστοιχα νούμερα είναι 67% στη Γερμανία,64% στη Βρετανία, 91% στην Πορτογαλία, 54% στην Αυστρία, 77% στη Γαλλία- δημιουργεί μια μεγάλη προοπτική ανάπτυξης και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι έτοιμες να αξιοποιήσουν. Γιατί μπορεί το σύνολο της αγοράς σήμερα να φτάνει τους 1 εκατ. συνδρομητές, όμως η εν δυνάμει αγορά εκτιμάται ότι φτάνει τα 3,8 εκατ. νοικοκυριά που χρησιμοποιούν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق