Σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ των New York Times που έχει κλονίσει τον τεχνολογικό κόσμο μέσα σε λίγες ώρες, το Facebook μοιραζόταν για χρόνια πληροφορίες χρηστών με άλλες εταιρίες σε τέτοιο βαθμό, που κάνει το σκάνδαλο της Cambridge Analytica να ωχριά μπροστά του.
Σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν, εταιρίες όπως το Spotify και το Netflix είχαν πρόσβαση στην ανάγνωση, εγγραφή ακόμα και διαγραφή των ιδιωτικών μηνυμάτων των χρηστών, καθώς και σε όσους συμμετείχαν στην εκάστοτε συζήτηση.
Η Apple είχε ειδική πρόσβαση σε τηλεφωνικούς αριθμούς και ημερολογιακές καταχωρίσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν άφηνε ηλεκτρονικά ίχνη όταν έπαιρνε αυτά τα δεδομένα. Η Microsoft είχε πρόσβαση στα ονόματα των φίλων του χρήστη Facebook και έχτιζε δική της βάση δεδομένων με Facebook χρήστες. Η Sony και η Amazon είχαν τη δυνατότητα να πάρουν τα emails των φίλων ενός χρήστη.
Το Netflix δήλωσε πως “σε καμία στιγμή δεν είχαμε πρόσβαση στα ιδιωτικά μηνύματα χρηστών Facebook, ούτε ζητήσαμε αυτή τη δυνατότητα”. Το Spotify και η Apple δήλωσαν πως δε γνώριζαν ότι είχαν τέτοιου είδους πρόσβαση.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق