Το Vulkan θέλει να ενώσει πρακτικά όλες τις GPUs κάτω από ένα πρότυπο και στο επερχόμενο GDC ενδέχεται να το καταφέρει.
Το Khronos Group, ο οργανισμός που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του γνώριμου Vulkan API ετοιμάζει μια πιο γενικευμένη προσέγγιση στο ray tracing - και τον τρόπο που οι GPUs δημιουργούν αποδοτικά αντανακλάσεις σε 3D περιεχόμενο. Για την ώρα όπως φαίνεται η πιο αποδοτική μέθοδος είναι αυτή της NVIDIA που φέρει δικό της hardware για αυτή την εργασία όμως οι τίτλοι που το υποστηρίζουν δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.
Στο φετινό Game Developers Conference 2020 NVIDIA και AMD θα βρίσκονται στο συνέδριο του Khronos Group, εκεί όπου το τελευταίο θα μιλήσει για μια διαφορετικού τύπου προσέγγιση στο ray tracing, που θα υποστηρίζεται ίσως και από τις δύο τωρινές πλατφόρμες στο συγκεκριμένο API, όπως συμβαίνει και με το DirectX Ray Tracing της Microsoft που υφίσταται για περισσότερο καιρό στην αγορά. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Vulkan API έχει ήδη μερικά ray tracing extensions που ανήκουν και λειτουργούν σε hardware της NVIDIA, όμως η διευρυμένη μέθοδος που υπόσχεται η Khronos θα τρέχει σε όλες τις σύγχρονες GPUs.
Οι πρόσφατες κινήσεις που έχει κάνει το Khronos Group με το Vulkan δείχνουν να το φέρνουν πιο κοντά στο οικοσύστημα της Microsoft και την DirectX 12 παραλλαγή - και αυτό ίσως γιατί οι επερχόμενες κονσόλες της αγοράς θα αξιοποιούν πολλές από αυτές τις τεχνικές για το rendering - κάτι που σημαίνει πως ίσως οι developers θα τα βρουν... λιγότερο σκούρα όσον αφορά το porting των παιχνιδιών τους σε άλλες πλατφόρμες, όπως αυτή του PC. Το ray tracing μπορεί να μην καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του rendering pipeline σε ένα σύγχρονο παιχνίδι, όμως εάν το υπόβαθρο παραμείνει σε μεγάλο βαθμό κοινό, τότε σίγουρα μελλοντικά θα μπορούμε να απολαύσουμε καλύτερα, σχεδιαστικά games απ' ότι στο παρελθόν.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق