Στις RTX 20, η NVIDIA πήρε τη μεγάλη απόφαση να αφαιρέσει το NVLink (ή SLI για τους παραδοσιακούς) από την RTX 2070, μιας και σύμφωνα με τα στατιστικά της ολοένα και λιγότεροι συντηρούσαν δύο κάρτες γραφικών στα συστήματά τους για gaming. Στο τωρινό lineup των RTX 30 Series η NVIDIA αφαίρεσε το NVLink ακόμα και από την RTX 3080, αφού ο ρόλος της flagship κάρτας μετατίθεται στην ακόμη πιο ισχυρή RTX 3090 η οποία έχει προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας στις 24 Σεπτεμβρίου.
Αν και ο λόγος παραμένει ίδιος, η NVIDIA έχει άλλον στόχο στο άμεσο μέλλον. Όταν μιλάμε για setups με δύο ή περισσότερες κάρτες γραφικών του ίδιου μοντέλου η λογική παραμένει ίδια. Ο driver διαθέτει προ-ρυθμισμένα προφίλ ρυθμίσεων και έτσι κάθε GPU αναλαμβάνει να κάνει render διαφορετικά τμήματα του κάθε frame όπου είναι και ο πιο συνήθης τρόπος βελτίωσης των επιδόσεων σε ένα παιχνίδι. Αυτή η τεχνική προϋποθέτει ότι η ανάπτυξη των προφίλ θα συμβαίνει από την ίδια την NVIDIA και αυτό θα αλλάξει στο μέλλον, μιας και το βάρος θα το επωμιστούν οι game developers. Αυτό θα συμβεί τόσο στην σειρά RTX 30 όσο και στις μελλοντικές GPUs, ενώ θα υποστηρίζονται τα πιο μοντέρνα και προηγμένα DirectX 12 και Vulkan APIs.
Το in-game SLI υποστηρίζεται ήδη από κάποια παιχνίδια και είναι τα εξής: Shadow of the Tomb Raider, Civilization VI, Sniper Elite 4, Gears of War 4, Ashes of the Singularity: Escalation, Strange Brigade, Rise of the Tomb Raider, Zombie Army 4: Dead War, Hitman, Deus Ex: Mankind Divided, Battlefield 1 και Halo Wars 2. Όσον αφορά το Vulkan τα υποστηριζόμενα games είναι τα εξής: Red Dead Redemption 2, Quake 2 RTX, Ashes of the Singularity: Escalation, Strange Brigade και Zombie Army 4: Dead War. Επιπλέον, στόχος της NVIDIA είναι να ενεργοποιήσει τα οφέλη ενός multi-GPU setup και σε διάφορες άλλες εφαρμογές πλην των παιχνιδιών, που σχετίζονται με το επαγγελματικό κομμάτι.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق