Σύντομα, κάθε παιχνίδι, gadget και αγαθό που βλέπετε στο YouTube, θα μπορεί να διατίθεται για online αγορά. Όχι μέσω link στην περιγραφή του video που σε οδηγεί σε κάποια σελίδα, αλλά από το ίδιο το YouTube. Σύμφωνα με το Bloomberg, το YouTube άρχισε να ζητά πρόσφατα από μερικούς δημιουργούς περιεχομένου, να κάνουν tag να προϊόντα που δείχνουν στα videos τους. Η εταιρία σχεδιάζει να συνδέσει αυτά τα προϊόντα με αναλυτικά εργαλεία και εργαλεία αγορών της Google με απώτερο σκοπό να μετατραπεί το YouTube σε έναν προορισμό για ψώνια, όπου μπορεί κανείς να αγοράσει σχεδόν οτιδήποτε προβάλλεται στην πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, δοκιμάζει και την ενσωμάτωση της e-commerce πλατφόρμας Shopify.
Εκπρόσωπος του YouTube επιβεβαίωσε στο Bloomberg πως δοκιμάζουν κάποια χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου, αποκαλύπτοντας πως οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν τον έλεγχο για το ποια προϊόντα θα προβάλλονται στο κανάλι τους, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Να σημειώσουμε πως σε πρόσφατη αναφορά κερδών της Alphabet, ο Sundar Pichai είχε δηλώσει πως η εταιρία μπορούσε να μετατρέψει τα unboxing videos σε ευκαιρίες αγορών, επιτρέποντας στο YouTube να αναπτυχθεί πολύ παραπάνω από την εταιρία των $15 δισεκατομμυρίων που ήταν στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق