Το 2020, περίπου το 65% όλων των ενηλίκων (ηλικίας 16-74 ετών) στην ΕΕ αγόρασαν/παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Eurostat.
Οι νεότεροι, ηλικίας 25-34 ετών είχαν 2,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχουν κάνει χρήση του διαδικτύου για να ψωνίσουν (83%) σε σχέση με άτομα ηλικίας 65-74 ετών (33%).
Οι διαδικτυακές αγορές έχουν γίνει πιο συνηθισμένες στην ΕΕ καθώς η χρήση του Διαδικτύου εξαπλώνεται σε όλες τις ηλικίες.
Όπως τονίζει η Eurostat, οι καταναλωτές εκτιμούν την προσβασιμότητα σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε, με το πρόσθετο πλεονέκτημα των ειδικών τιμών.
Εκδηλώσεις όπως η Black Friday, καθώς και η Cyber Monday, είναι μερικές από τις περιπτώσεις όπου οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν προτεραιότητα στο ημερολόγιο.
Η περιφέρεια της πρωτεύουσας της Δανίας Hovedstaden κατέγραψε την υψηλότερη τάση για χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου (91%) σε όλες τις περιφέρειες της ΕΕ, ακολουθούμενη από τη δανική περιφέρεια Midtjylland και την ολλανδική περιφέρεια της Ουτρέχτης, και οι δύο 90%.
Αντίθετα, τέσσερις περιφέρειες στη Βουλγαρία είχαν το χαμηλότερο μερίδιο το 2020: Severen tsentralen (25%), Yuzhen tsentralen και Yugoiztochen (και οι δύο 26%) και Severozapaden (27%).
Στη χώρα μας πάντως, τα ποσοστά διατηρούνται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο καθώς λιγότεροι από τους μισούς κάνουν online αγορές.
Όταν ερωτήθηκαν το 2020, το 19% όλων των ενηλίκων δήλωσε ότι δεν έκανε ποτέ μια ηλεκτρονική αγορά.
Αξιοσημείωτο είναι ότι υπήρχαν 11 περιφέρειες στην ΕΕ, για την οποία η πιο κοινή απάντηση ήταν ότι δεν είχαν κάνει ούτε μια online αγορά: κάθε περιοχή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, περιοχές της Ιταλίας, καθώς και στην Κεντρική Ελλάδα, Κύπρο και Região Autónoma da Madeira (Πορτογαλία).
0 Post a Comment:
إرسال تعليق