Η ΕΕΤΤ προασπίζεται τα δικαιώματα των καταναλωτών σε τηλεφωνία και Internet

Η ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον πρόσφατο Κανονισμό που έχει εκδώσει για τους όρους αδειοδότησης και λειτουργίας στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, επιβάλλει αυξημένες υποχρεώσεις στους παρόχους για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών σε τηλεφωνία και Internet. Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων/παραπόνων/καταγγελιών, η ΕΕΤΤ:
α) επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, την υποχρέωση να: απαντούν εγγράφως στον κάθε συνδρομητή εντός 20 ημερολογιακών ημερών. αποδίδουν σε κάθε αίτημα ένα μοναδικό αριθμό αναφοράς (ο οποίος θα φέρει αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία παραλαβής). β) συστήνει στους καταναλωτές να: αιτούνται το μοναδικό αριθμό αναφοράς ταυτόχρονα με την υποβολή του αιτήματος/παραπόνου/καταγγελίας. απευθύνονται στον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ, για τα ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της και επισυνάπτοντας κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο, εφόσον δεν λάβουν απάντηση μετά το πέρας της προθεσμίας των 20 ημερών.

, , , ,

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ LIVE

Το δημοφιλεστερο τεχνολογικο blog. Ειδησεις και σχολια για τα καλά νεα της τεχνολογια από την πλευρα των χρηστων.

Related Posts with Thumbnails

FACEBOOK

Social Icons

Sample Text

Followers

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ FREEGR

ΤΟ FREEGR.GR ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.