Σύμφωνα με την Nvidia, το Tegra X1 έχει περισσότερη ισχύ από τον ταχύτερο σούπερ-υπολογιστή πριν από 15 χρόνια, τον ASCI Red, που ήταν το πρώτο teraflops σύστημα (500.000W).
Όπως αναφέραμε, το Tegra X1 είναι ικανό για απόδοση κινητής υποδιαστολής (floating point) ίση με 1 TeraFLOP, την ώρα που το Xbox One είναι ικανό να αποδόσει 1,3 TeraFLOP και το PlayStation 4 περίπου 1,84 TeraFLOP. Επίσης το εύρος του memory interface (LPDDR4) έχει εύρος 64-bit με το X1 να είναι ικανό να προσφέρει memory bandwidth μεγέθους 25,6GB/s.
Το νέο Nvidia Tegra X1 διαθέτει οκτώ πυρήνες γενικής χρήσης 64-bit, και πιο συγκεκριμένα τέσσερις πυρήνες Cortex-A57 και τέσσερις Cortex-A53, που συνδυάζονται με 256 πυρήνες CUDA, αρχιτεκτονικής Maxwell. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρει διπλάσιες επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο system-on-chip της εταιρείας Tegra K1.
Οι πυρήνες στο άρθρωμα Cortex-A53 μοιράζονται 512KB L2 cache ενώ κάθε πυρήνας έχει πρόσβαση σε 32KB/32KB L1 cache για εντολές και δεδομένα αντίστοιχα (I$+D$). Στο άρθρωμα των πυρήνων Cortex-A57 μοιράζεται 2MB L2 cache και κάθε ένας από αυτούς έχει πρόσβαση αποκλειστικά σε 48KB/32KB L1 cache (I$+D$).
Αντί να χρησιμοποιήσει την, ας το πούμε, στάνταρντ διαμόρφωση τύπου big.LITTLE της ARM, η Nvidia προτίμησε να χρησιμοποιήσει το δικό της σύστημα διασυνδέσεων αντί για το CCI-400 της ARM καθώς και cluster migration αντί για global task scheduling, και έτσι εκθέτει όλους τους πυρήνες στις ανάγκες των εφαρμογών.
Το mobile chip της Nvidia θα κατασκευάζεται με μέθοδο 20nm και προσφέρει δυνατότητα λήψης video 4Κ στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο (H.265, H.264, VP9, VP8) ενώ σύμφωνα με τον Jen-Hsun Huang θα μπορούσε να υποστηρίξει ακόμα και κάμερες με αισθητήρα 1,3 Gigapixel!
Η Nvidia πραγματοποίησε επίδειξη των δυνατοτήτων του chip που έτρεχε σε ένα πρότυπο mainboard με ψύκτρες και με 4GB RAM (LPDDR4). Το chip μπορούσε να τρέξει το demo Elemental (Unreal Engine 4) χρησιμοποιώντας μόλις 10W ενέργειας, την ώρα που πέρυσι οι ενεργειακές απαιτήσεις του Xbox One για να τρέξει το demo Elemental ήταν 100W.
Πριν από περίπου 2 χρόνια, ίσως και περισσότερο, μία ισχυρή κάρτα γραφικών της Nvidia, χρειαζόταν 300W για να τρέξει το demo.
Φυσικά, ένα κινητό ή tablet δεν χρειάζεται να "πιέζεται" με πολύπλοκο 3D rendering όλη την ώρα, αλλά η απόδοση του Tegra X1 με το συγκεκριμένο demo είναι ένα δείγμα ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ καλύτερη αποδοτικότητα σε λιγότερο απαιτητικές mobile εργασίες.
Το Tegra X1 υποστηρίζει όλα τα πρότυπα γραφικών, DirectX 12, OpenGL 4.5, CUDA, OpenGL ES 3.1 καθώς και το Android Extension Pack.
Όπως αναφέραμε, το Tegra X1 είναι ικανό για απόδοση κινητής υποδιαστολής (floating point) ίση με 1 TeraFLOP, την ώρα που το Xbox One είναι ικανό να αποδόσει 1,3 TeraFLOP και το PlayStation 4 περίπου 1,84 TeraFLOP. Επίσης το εύρος του memory interface (LPDDR4) έχει εύρος 64-bit με το X1 να είναι ικανό να προσφέρει memory bandwidth μεγέθους 25,6GB/s.
Το νέο Nvidia Tegra X1 διαθέτει οκτώ πυρήνες γενικής χρήσης 64-bit, και πιο συγκεκριμένα τέσσερις πυρήνες Cortex-A57 και τέσσερις Cortex-A53, που συνδυάζονται με 256 πυρήνες CUDA, αρχιτεκτονικής Maxwell. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρει διπλάσιες επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο system-on-chip της εταιρείας Tegra K1.
Οι πυρήνες στο άρθρωμα Cortex-A53 μοιράζονται 512KB L2 cache ενώ κάθε πυρήνας έχει πρόσβαση σε 32KB/32KB L1 cache για εντολές και δεδομένα αντίστοιχα (I$+D$). Στο άρθρωμα των πυρήνων Cortex-A57 μοιράζεται 2MB L2 cache και κάθε ένας από αυτούς έχει πρόσβαση αποκλειστικά σε 48KB/32KB L1 cache (I$+D$).
Αντί να χρησιμοποιήσει την, ας το πούμε, στάνταρντ διαμόρφωση τύπου big.LITTLE της ARM, η Nvidia προτίμησε να χρησιμοποιήσει το δικό της σύστημα διασυνδέσεων αντί για το CCI-400 της ARM καθώς και cluster migration αντί για global task scheduling, και έτσι εκθέτει όλους τους πυρήνες στις ανάγκες των εφαρμογών.
Το mobile chip της Nvidia θα κατασκευάζεται με μέθοδο 20nm και προσφέρει δυνατότητα λήψης video 4Κ στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο (H.265, H.264, VP9, VP8) ενώ σύμφωνα με τον Jen-Hsun Huang θα μπορούσε να υποστηρίξει ακόμα και κάμερες με αισθητήρα 1,3 Gigapixel!
Η Nvidia πραγματοποίησε επίδειξη των δυνατοτήτων του chip που έτρεχε σε ένα πρότυπο mainboard με ψύκτρες και με 4GB RAM (LPDDR4). Το chip μπορούσε να τρέξει το demo Elemental (Unreal Engine 4) χρησιμοποιώντας μόλις 10W ενέργειας, την ώρα που πέρυσι οι ενεργειακές απαιτήσεις του Xbox One για να τρέξει το demo Elemental ήταν 100W.
Πριν από περίπου 2 χρόνια, ίσως και περισσότερο, μία ισχυρή κάρτα γραφικών της Nvidia, χρειαζόταν 300W για να τρέξει το demo.
Φυσικά, ένα κινητό ή tablet δεν χρειάζεται να "πιέζεται" με πολύπλοκο 3D rendering όλη την ώρα, αλλά η απόδοση του Tegra X1 με το συγκεκριμένο demo είναι ένα δείγμα ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ καλύτερη αποδοτικότητα σε λιγότερο απαιτητικές mobile εργασίες.
Το Tegra X1 υποστηρίζει όλα τα πρότυπα γραφικών, DirectX 12, OpenGL 4.5, CUDA, OpenGL ES 3.1 καθώς και το Android Extension Pack.
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου