Οι αγορές μέσω «έξυπνων» συσκευών αναπτύσσονται διεθνώς τρεις φορές ταχύτερα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Από το 2013 ως το 2016 ο μέσος σύνθετος ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης - διεθνώς - για το κινητό εμπόριο υπολογίζεται σε 42% έναντι 13% για το e-commerce συνολικά (συμπεριλαμβανομένου του mobile commerce), όπως προκύπτει από στοιχεία που παραθέτει το ΣΕΠΕ. Συνολικά, ο παγκόσμιος τζίρος των αγορών, μέσω κινητών τηλεφώνων, εκτιμάται ότι θα εκτοξευθεί από περίπου 102 δισ. δολάρια το 2013 σε 291 δισ. δολάρια το 2015. Στην Ελλάδα όμως οι καταναλωτές δεν έχουν εξοικειωθεί πολύ με τις διαδικτυακές αγορές σε σχέση με το εξωτερικό.
Νέα έρευνα, η οποία διεξήχθη από την PayPal και την Ipsos και κατέγραψε τις κινητές αγοραστικές συνήθειες για περισσότερους από 17.500 καταναλωτές σε 22 χώρες, αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία για την κινητή αγοραστική συμπεριφορά, τα εμπόδια και τις αναπτυσσόμενες αγορές.
Για παράδειγμα, το ένα τρίτο (33%) των online αγοραστών δηλώνει ότι έχει αγοράσει ένα είδος μέσω smartphone το προηγούμενο 12μηνο, με το 20% να αναφέρει αγορές μέσω tablet.
Σύμφωνα με την έρευνα, η αύξηση στο εμπόριο μέσω «έξυπνων» κινητών συσκευών οφείλεται σε νεαρούς ενηλίκους: το 59% των smartphone shoppers είναι κατά μέσο όρο, σε διεθνές επίπεδο, μεταξύ 18 και 34 ετών, σε σχέση με το 44% το συνολικό ποσοστό των online αγοραστών.
Πάντως, παρά τη σημαντική προοπτική, σήμερα το κινητό εμπόριο συγκεντρώνει σχετικά χαμηλά νούμερα. Σύμφωνα με την έρευνα οι αγορές μέσω «έξυπνων» κινητών συσκευών καλύπτουν το 9%, ενώ οι αγορές μέσω tablets μόλις το 5% των online αγορών. Εν τούτοις και οι δύο επισκιάζονται από τη χρήση laptops, desktops και notebooks, τα οποία αθροιστικά χρησιμοποιούνται για το 85% των online αγορών. Το ποσοστό αυτό προβλέπεται ότι θα μειωθεί στο 74% το αμέσως προσεχές διάστημα (για laptops, desktops και notebooks), ενώ τα ποσοστά των smartphones θα ανέλθουν σε 14% και των tablets σε 7%.
Home / freegr.gr /
mobility /
news /
smartphone /
tech /
τεχνολογία
/ Οι αγορές μέσω smartphones κερδίζουν έδαφος
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق