Μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις στον τομέα των consumer electronics στην Ευρώπη, η IFA,“ταράζει” τα νερά της τεχνολογίας κάθε Σεπτέμβριο στο Βερολίνο, κάθε φορά ωστόσο η διοργάνωσή της έχει να μας κάνει τις πρώτες ανακοινώσεις και μερικούς μήνες νωρίτερα. Έτσι και φέτος, όπως συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια, η IFA Global Press Conference διεξήχθη καταμεσής της άνοιξης (από τις 23 έως της 26 Απριλίου) και το digitallife.gr έδωσε το“παρών”...
Με την “παράδοση” να θέλει να επιλέγονται ζεστά μεσογειακά κλίματα κάθε χρόνο, η Μάλταήταν φέτος η χώρα που υποδέχθηκε τους 300 περίπου δημοσιογράφους από συνολικά 58 χώρες σε ολόκληρο τον πλανήτη για το μεγάλο event. Ήταν η δεύτερη φορά που η Μάλτα και το πολύβουο και ιδιαίτερα τουριστικό St. Julian's επιλέγονται από τη διοργάνωση για την IFA Global Press Conference, με το Intercontinental Malta να είναι φέτος ο χώρος που φιλοξένησε τις παρουσιάσεις και τις ανακοινώσεις.
Με καλοκαιρινό mood, αρκετά καλές θερμοκρασίες και τον ήλιο να μας συντροφεύει σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας μας στο "Νησί των Ιπποτών", περάσαμε μερικά 24ωρα γεμάτα τεχνολογία, πληροφορίες για τη διεθνή έκθεση και, φυσικά, μία γεύση από τις ομορφιές της Μάλτας στα ευχάριστα διαλείμματα των εκδηλώσεων.
Η Πέμπτη 23 Απριλίου ήταν αφιερωμένη στο ταξίδι μας με προορισμό μας τη Μάλτα, μαζί με αρκετό χρόνο για να χαλαρώσουμε πριν την πρώτη συνάντηση “Get together” με την υπόλοιπη αποστολή και τους διοργανωτές.
Η επόμενη μέρα, Παρασκευή 24 Απριλίου, ήταν αφιερωμένη στις συνεντεύξεις τύπου από τις εταιρείες που συμμετείχαν. Η Philips άνοιξε το χορό των παρουσιάσεων, με ομιλητή τον Bernd Laudahn, Managing Director της εταιρείας και πληροφορίες για την απόφασή της στο τέλος του 2014 να δημιουργήσει δύο ξεχωριστές εταιρείες σε δύο κομβικούς κλάδους γι’ αυτήν, τις λύσεις που αφορούν το φωτισμό αλλά και την τεχνολογία στην υγεία όπου η ολλανδική εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα. Στο επίκεντρο των ανακοινώσεών της, ένα προϊόν σε συνεργασία με την Allianz, στο οποίο ήδη έχουμε αναφερθεί ξεχωριστά.
Ακολούθησε η Haier, με τον CEO Europe, Yannick Fierling, ο οποίος αναφέρθηκε στην παρουσία της εταιρείας τόσο στο χώρο των μαύρων όσο και των λευκών συσκευών και την γκάμα των προϊόντων της, που περιλαμβάνει από smartphones και έξυπνα ρολόγια (για παιδιά και ενήλικες) έως ψυγεία και πλυντήρια (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο μας.)
Η Grundig, σε μία ξεχωριστή παρουσίαση του Christian Struck, Brand Direct Grundig Germany, αναφέρθηκε σε milestones της εταιρείας και ιστορικά προϊόντα της, φτάνοντας ωστόσο και στο σήμερα αλλά και τις προηγμένες προτάσεις της όπως η κυρτή τηλεόραση αλλά και το σύστημα VUX που θα φροντίσει να κάνει “έξυπνη" την κουζίνα σας (δείτε εδώ την ξεχωριστή αναφορά μας).
Ακολούθησε η ZTE με τον Waiman Lam, Senior Director of Technology and Partnership, ο οποίος έδωσε έμφαση σε mobile προίόντα, στα οποία επίσης αφιερώσαμε ένα ξεχωριστό άρθρο. Αναφορές έγιναν στα smartphones Star 2, Blade S6, Nubia Z9 mini, καθώς επίσης και στον mobile projector Spro 2, αλλά και στο όραμα της εταιρείας για το μέλλον.
Στη συνέχεια, ήταν προγραμματισμένη η συνέντευξη τύπου της TP Vision, όπου μίλησε ο Marc Harmsen, Global Marketing Lead & Product Management Europe and Russia, με αναφορές στις τηλεοράσεις της Philips δεύτερης γενιάς με Android TV, ενώ η Gibson Innovations με τον CEO της, Wiebo Vaartjes, παρουσίασε κάποιες από τις τελευταίες της καινοτομίες στο χώρο του music lifestyle.
Η παρουσίαση της IHS και του Principal Analyst, Paul Gray, είχε ως κεντρικό θέμα τo 4K (From Numbers Marketing to UHD), με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία τόσο για τηλεοράσεις όσο και για smartphones.
Τις συνεντεύξεις τύπου, μετά το απαραίτητο lunch break, συνέχισε η Microsoft, με τον Bryan Biniak, General Manager Microsoft Corporation, να αναφέρεται στην “one os, one platform, one store” λογική που ακολουθεί η εταιρεία με το λανσάρισμα των Windows 10, αλλά και τη μεγάλη γκάμα των “διαφορετικών” προϊόντων που πλέον θα υποστηρίζει το νέο λειτουργικό, από smartphones και tablets, έως laptops, desktops, Xbox, Holographic αλλά και IoT devices.
Η εταιρεία, ωστόσο, έδωσε ραντεβού για περισσότερα σε ένα δικό της event, το Build 2015 Developer Conference που ξεκινά την προσεχή Τετάρτη. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με τις παρουσιάσεις της GfK για την αγορά των consumer electronics στην Ευρώπη, την Ασία αλλά και στις κατηγορίες major & small domestic appliances.
Το Σάββατο 25 Απριλίου ήταν η ημέρα της κεντρικής συνέντευξης τύπου της έκθεσης, όπου, μετά από κάποια επιπλέον στοιχεία από την GfK στα οποία έχουμε αφιερώσει ξεχωριστή δημοσίευση, ο Dr Christian Goke, CEO Messe Berlin, ξεκινώντας με μία ρήση του Ηράκλειτου ("Nothing is as Constant as Change") αναφέρθηκε στην επίδραση που έχει η IFA ως μία διεθνής έκθεση στην αγορά, σε στατιστικά στοιχεία από τις τελευταίες χρονιές, ενώ έδωσε και κάποιες πρώτες πληροφορίες για τη φετινή διοργάνωση του Βερολίνου τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Αξιοσημείωτη η παρουσία της Whirlpool στο χώρο των Home Appliances, το relocation του communication sector, ενώ δόθηκαν πληροφορίες για τα πακέτα εισόδου στην έκθεση και άλλες info για επισκέπτες. Ακολούθησε συζήτηση με στελέχη και ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους που ολοκλήρωσαν τις φετινές εκδηλώσεις.
Το υπόλοιπο διάστημα της παρουσίας μας στη Μάλτα συνδυάστηκε από μία χαλαρή εκδρομή στην πρωτεύουσα Βαλέτα, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε αξιοθέατα και σημεία ενδιαφέροντος αλλά και να γευτούμε παραδοσιακές λιχουδιές του νησιού, όπως επίσης και από ένα επίσημο δείπνο συνοδεία μουσικής το τελευταίο βράδυ που διασκέδασε τους δημοσιογράφους και έκλεισε με εντυπωσιακά πυροτεχνήματα.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق