Ο Opera γίνεται ο πρώτος browser που αποκτά ενσωματωμένο σύστημα περιορισμού διαφημίσεων στο Διαδίκτυο.
Με τη διαδικασία περιορισμού της εμφάνισης διαφημίσεων, ο Opera browser υπόσχεται να γίνει πιο γρήγορος στην εμφάνιση των ιστοσελίδων. Είναι η πρώτη φορά που ένας browser προσφέρει αυτό το χαρακτηριστικό ενσωματωμένο, στοιχείο που -σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των δημιουργών του λογισμικού- θα δώσει ένα μήνυμα στους διαφημιστές για το πώς καταναλώνεται το web περιεχόμενο και το τι θέλει να βλέπει το καταναλωτικό κοινό καθώς σερφάρει.
Δεν είναι αυτή η πρώτη φορά που η Opera καινοτομεί με τον browser της, καθώς είχε φέρει τις καρτέλες στο browsing, ενώ το λογισμικό της είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά και το pop-up blocking. H εταιρεία από τη Νορβηγία είχε παρουσιάσει τον browser της το 1995, πολύ προτού να γίνουν τα smartphones κοινός τόπος. Αυτή τη στιγμή εκτιμάται ότι τον Opera browser τον χρησιμοποιούν περίπου 60 εκατομμύρια desktop χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο συνολικός αριθμός των χρηστών του Opera browser, μαζί με όσους τον έχουν εγκατεστημένο στο κινητό τους, ανέρχεται σε 281 εκατομμύρια.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق