Σύμφωνα με έρευνα της Visa του 2016 για τις ψηφιακές πληρωμές, ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποίησαν φορητή συσκευή – smartphone, tablet ή wearable – για πληρωμές έχει τριπλασιαστεί.
Το 54% των καταναλωτών που πήραν μέρος στην έρευνα, χρησιμοποιούν σε σταθερή βάση μία φορητή συσκευή για πληρωμές, σε σύγκριση με μόλις 18% σε αντίστοιχη περσινή έρευνα.
Η online έρευνα, στην οποία πήραν μέρος περισσότεροι από 36.000 καταναλωτές σε 19 χώρες, αποκαλύπτει πως η υιοθέτηση από τους καταναλωτές ψηφιακών μεθόδων πληρωμών έχει αλλάξει δραματικά τους τελευταίους 12 μήνες. Πριν από ένα χρόνο, το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν φορητή συσκευή για να πληρώσουν για τις καθημερινές τους αγορές και δεν σκόπευαν να κάνουν κάτι τέτοιο. Σήμερα, αυτός ο αριθμός έχει πέσει στο 12%.
Παρατηρώντας τις 10 χώρες όπου οι πληρωμές μέσω φορητών συσκευών κυριαρχούν, μπορούμε να τις κατατάξουμε σε δύο κατηγορίες: αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Τουρκία και η Ρουμανία, οι οποίες εκτός από παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών υιοθετούν νέες τεχνολογίες, και αναπτυγμένες αγορές – ιδιαίτερα οι Σκανδιναβικές χώρες – που υιοθετούν νέες τεχνολογίες με διαφορετικούς ρυθμούς.
Έχει ενδιαφέρον ότι οι χρήστες πληρωμών μέσω φορητών συσκευών υποστηρίζουν επίσης ότι νιώθουν άνετα να πραγματοποιούν αγορές ακριβών προϊόντων μέσω φορητών συσκευών όσο και καθημερινές αγορές.
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το mobile banking αυξάνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Για πρώτη φορά, περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους που πήραν μέρος στην έρευνα από βαθμίδες όλων των ηλικιών κάνουν χρήση mobile banking. Ενώ οι millennials παραμένουν η πιο δραστήρια κατηγορία, άλλες ηλικιακές ομάδες προσαρμόζονται επίσης γρήγορα καθώς ο υψηλότερος ρυθμός ανάπτυξης σε σχέση με το 2015 αφορά το ηλικιακό γκρουπ 55-64.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق