Η IDC πιστοποιεί ότι η αγορά smartwatch σημειώνει ετήσια πτώση πωλήσεων της τάξης του 51.6% σε σχέση με πέρυσι.
Το τρίτο τρίμηνο του 2016 εμφανίζεται να είναι εκείνο κατά τη διάρκεια του οποίου η κατηγορία smartwatch δείχνει ότι δεν καταφέρνει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Μάλιστα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IDC, η Apple είδε τις αποστολές του Apple Watch να σημειώνουν πτώση της τάξης του 71.6% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Από την άλλη μεριά, η Apple είναι εκείνη η εταιρεία που κυριαρχεί στην κατηγορία smartwatch, αφού κατέχει μερίδιο 41.3% της εν λόγω αγοράς.
Σε απόλυτα νούμερα, η IDC υπολογίζει ότι το φετινό τρίτο τρίμηνο έχουν αποσταλεί 1.1 εκατομμύριο Apple Watches, σε αντίθεση με τα 3.9 εκατομμύρια Apple Watches που είχαν αποσταλεί πέρυσι. Η μόνη εταιρεία που εμφανίζεται να τα έχει πάει καλά στην κατηγορία είναι η Garmin, η οποία έδειξε άνοδο στις πωλήσεις της. Για την IDC, το στοιχείο που αποτελεί τη βασική αιτία για την πτώση στο πεδίο smartwatch είναι η έλλειψη νέων μοντέλων, καθώς και το γεγονός ότι το κοινό δυσκολεύεται να βρει λόγο αγοράς για ένα smartwatch.
Home / freegr /
gadgets /
hardware /
news tech /
tech /
τεχνολογία
/ Με ελεύθερη πτώση η αγορά των smartwatch
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق