Τρία βασικά όπλα μέσα στο 2016 είχε η Toyota, τα οποία αποτέλεσαν και τα βαριά χαρτιά της για να πάρει την πρώτη θέση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Το μερίδιο αγοράς που απέσπασε η συγκεκριμένη μάρκα διαμορφώθηκε στο 12,4% της συνολικής αγοραστικής πίτας, ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψουμε και τις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων, όπως το Yaris,το Auris, το Prius και το RAV4 οι οποίες αυξήθηκαν κατά 14,6%, το 2016 έναντι 8,4% του 2015, μέσα στο πλαίσιο των πωλήσεων της Toyota.
Τα μοντέλα που κράτησαν ψηλά τις πωλήσεις στην ιαπωνική εταιρεία είναι το Aygo με 1.583 ταξινομήσεις, το Auris που πέτυχε 1.709 ταξινομήσεις και το Yaris με 5.343 ταξινομήσεις.
Σε αυτό το κομμάτι θα πρέπει να προσθέσουμε και το νέο C-HR, το οποίο αναμένεται να δώσει ώθηση στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C Crossover και θα κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών υποψηφίων αγοραστών τους επόμενους μήνες. Με το νέο C-HR, η Toyota ενδυναμώνει φέτος την παρουσία της στην υβριδική τεχνολογία σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες της ελληνικής αγοράς, αισιοδοξώντας να κρατήσει για μια ακόμη φορά την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Η Toyota με υβριδική τεχνολογία σε όλες τις κατηγορίες
السبت, فبراير 04, 2017
carPC
,
freegr
,
gadgets
,
hardware
,
tech
,
τεχνολογία
0 Post a Comment:
إرسال تعليق