Ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο, ο φετινός τελικός του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σημείωσε ρεκόρ συμμετοχής από όλη την Ελλάδα, ενώ πρώτη φορά συμμετείχαν και οι μαθητές Λυκείου. Όλες οι ομάδες δούλεψαν με πάθος και ενθουσιασμό και παρουσίασαν εκπληκτικές ρομποτικές κατασκευές, δείχνοντας το δρόμο για το μέλλον. Οι ομάδες του Δημοτικού είχαν ως θέμα «Οχήματα και μεταφορές του αύριο», οι μαθητές Γυμνασίου έπρεπε να κατασκευάσουν το ρομπότ που θα διανύσει ταχύτερα την «Πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου», ενώ οι ομάδες Λυκείου δοκίμασαν τις δυνάμεις τους με ρομποτικές κατασκευές για «Πράσινη Ενέργεια & Επιχειρηματικότητα».
Τα έργα που παρουσίασαν οι μαθητές, με την υποστήριξη των προπονητών-καθηγητών τους, βασίστηκαν στην εκπαιδευτική μέθοδο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Η μέθοδος αυτή αξιοποιεί συνδυαστικά την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία για τη δημιουργία πρωτότυπων και λειτουργικών κατασκευών.
Οι νικητές του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι:
Ομάδες Δημοτικού
- 1η θέση: Η ομάδα SmartRobots από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης δημιούργησε ένα έξυπνο λεωφορείο χωρίς οδηγό, που γνωρίζει πού πρέπει να κάνει στάσεις μέσα στην πόλη.
- 2η θέση: Η ομάδα Master Builder από το 7ο Δημοτικό Αγρινίου κατασκεύασε ένα αιωρούμενο τραίνο.
- 3η θέση: Οι Robo Rails από τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα παρουσίασαν τις σιδηροδρομικές γραμμές του μέλλοντος.
- 1η θέση: Η ομάδα Ν1 από Γυμνάσια της Πάτρας κατασκεύασε το ρομποτάκι που διήνυσε πιο γρήγορα την πίστα «Πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου».
- 2η θέση: Οι AIRGears από την Θεσσαλία.
- 3η θέση: Οι Teamwork Dream από την Δυτική Ελλάδα.
1η θέση (ισοψηφία): Οι Fargrobs από το 7ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων και οι Minders από την Εκπαιδευτική Αναγέννηση. Οι Fargrobs κατασκεύασαν έναν καινοτόμο ρομποτικό εξερευνητή που λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια, τροφοδοτώντας αγροτικές καλλιέργειες. Οι Minders δημιούργησαν μία «σημαδούρα» που αξιοποιεί την κυματική ενέργεια, μετατρέποντάς την σε ηλεκτρική.
- 2η θέση: Οι Robotilus Team από την Ελληνογερμανική Αγωγή κατασκεύασαν μία αυτόνομη υδροκινητήρια μονάδα παροχής ενέργειας σε μικρούς οικισμούς.
- 3η θέση: Οι KickPumps από το 2ο Γενικό Λύκειο Θήβας χρησιμοποίησαν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αυτοματισμούς στις καλλιέργειες.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق