Το Facebook δεν είναι τόσο ελκυστικό στους εφήβους όσο παλαιότερα, σύμφωνα με νέα έρευνα του eMarketer. Τα νούμερα προβλέπουν μια πτώση χρήσης του Facebook στις ηλικίες 12-17 μέσα στη χρονιά. Είναι η πρώτη φορά που το eMarketer προβλέπει πτώση στη χρήση Facebook για οποιαδήποτε κατηγορία.
Μάλιστα, πέρα από τους εφήβους που εγκαταλείπουν συνολικά το Facebook, η έρευνα βρίσκει και αυτούς που παραμένουν στην πλατφόρμα, αλλά ασχολούνται όλο και λιγότερο.
Συνδέονται πολύ πιο σπάνια και περνούν λιγότερο χρόνο σε αυτό.
Δημιουργείται μάλιστα και η κατηγορία “Facebook-nevers” παιδιά δηλαδή που γίνονται έφηβοι, έχοντας παραβλέψει το Facebook συνολικά και αντί αυτού διαθέτουν μόνο accounts σε Instagram και Snapchat.
Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για 14.5 εκατομμύρια χρήστες στο ηλικιακό γκρουπ 12-17 που κάνουν χρήση Facebook το 2017, μία μείωση 3.4% σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, ηλικίες κάτω των 25 ετών περνούν όλο και λιγότερο χρόνο στο Facebook, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η παρουσία τους στα Instagram και Snapchat.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق