Η πρόσφατη φήμη που κυκλοφορεί στην κοινότητα των κονσολάδων είναι πως το PlayStation 4 Pro θα έχει διάφορες software "ευκολίες" για να ξεπεράσει την Microsoft.
Αν και οι κονσόλες πασχίζουν να φτάσουν σε διψήφιο αριθμό teraflops, η Sony φαίνεται πως βρίσκεται αρκετά πιο κοντά με το PlayStation 4 Pro και αυτό χάρη στο Rapid Packed Math της AMD το οποίο αποκάλυψε μαζί με την RX Vega πριν από δύο εβδομάδες.
Η τεχνική αυτή πρακτικά επιτρέπει τη χρήση δύο παράλληλων 16-bit εργασιών αντί για μια 32-bit precision κάτι που επί της ουσίας μπορεί να διπλασιάσει το throughput των υπολογισμών.
Η ευκολία μπορεί να προβεί ιδιαίτερα ελκυστική στους developers αφού έτσι μπορούν να μειώσουν τον χρόνο του rendering βγάζοντας απ' έξω "ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνει", όπως υπολογισμούς χρωμάτων και άλλες εργασίες. Developers όπως ο Dan Horbury αναφέρθηκε στην τεχνολογία ως "το HyperThreading των GPU" κάτι που αναφέρεται μέχρι στιγμής μόνο στις κονσόλες ενώ στο PC θα το δούμε αρχικά σε δύο παιχνίδια, το Wolfenstein II: The New Colossus και το Far Cry 5.Η Microsoft όπως όλα δείχνουν δε θα εφαρμόσει την εν λόγω τεχνική στο Xbox One X αφήνοντας έτσι την Sony με πιθανό throughput σε τέτοιες περιπτώσεις που ξεπερνά και τα 8 TFLOPs. Βέβαια στη πραγματικότητα η τεχνολογία δε θα επιφέρει ακριβώς τα διπλάσια αποτελέσματα ή το διπλάσιο φερ' ειπείν framerate κάτι που είναι φυσικό, αλλά θέλουμε να δούμε στην πράξη πως συμπεριφέρεται ανάλογα με το load της εκάστοτε σκηνής.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق