Τα τελευταία χρόνια τα παιχνίδια έχουν αλλάξει ως προϊόν καθώς και στον τρόπο που φέρνουν έσοδα στις εταιρίες που τα δημιουργούν. Πλέον τα περισσότερα παιχνίδια βασίζονται και στα DLC που ανακοινώνονται μετά την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού, αλλά και στο in game περιεχόμενο προκειμένου, όχι μόνο να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των παικτών για το παιχνίδι υψηλό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αλλά και προκειμένου να επιτρέψουν στις εταιρίες να έχουν ένα σταθερό ρυθμό εσόδων από αυτά, για εξίσου μεγάλο χρονικό διάστημα.
Το αποτέλεσμα είναι η βιομηχανία παιχνιδιών να έχει καταφέρει να τριπλασιάσει την αξία της. Αυτό αναφέρει σχετική έκθεση της εταιρίας παροχής υπηρεσιών Digital River, η οποία απευθύνεται στους δημιουργούς και διανομείς παιχνιδιών για υπολογιστές και φέρει τον τίτλο "Defend Your Kingdom: What Game Publishers Need to Know About Monetization & Fraud".
Τα συμπεράσματα της έκθεσης δεν επικεντρώνουν μόνο στα free to play παιχνίδια, μιας και όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην έκθεση, ακόμα και στις περιπτώσεις παιχνιδιών για PC που θα πρέπει ο καταναλωτής να πληρώσει ένα αντίτιμο για να τα αποκτήσει, το ένα τέταρτο των εσόδων προέρχεται από το επιπλέον υλικό που παρέχεται έναντι επιπλέον αμοιβής.
Η έκθεση επιπλέον σημειώνει ότι πλέον ο καταναλωτής ζητάει περισσότερο περιεχόμενο, για λιγότερα χρήματα και δεν είναι διατεθειμένος πολλές φορές να πληρώσει τα 60 δολάρια που ζητάνε πολλοί τίτλοι στην αρχή της κυκλοφορίας τους, επιλέγοντας την αναμονή και την ευκαιρία που θα προκύψει μέσω κάποιας προσφοράς. Επίσης επιλέγει συνήθως τίτλους οι οποίοι παρέχουν συχνά νέο περιεχόμενο, διατηρώντας το ενδιαφέρον του παίκτη για το παιχνίδι υψηλό, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αυτό φαίνεται πολλοί δημιουργοί να το έχουν καταλάβει, προσαρμοζόμενοι στα νέα δεδομένα, ανακοινώνοντας λιγότερους τίτλους παιχνιδιών σε σχέση με το παρελθόν, που όμως υποστηρίζουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Η μετάβαση από ένα μοντέλο όπου ο καταναλωτής πληρώνει ένα υψηλό αντίτιμο στην αρχή, σε αυτό όπου ο καταναλωτής πληρώνει μικρότερα ποσά, αλλά για μεγάλο χρονικό διάστημα, αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα τον διπλάσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων ανά καταναλωτή, μέσω αυτής της πρακτικής, σε σύγκριση με τον ρυθμό ανάπτυξης που αναμένεται να παρουσιάσει η υπόλοιπη αγορά.
Η έκθεση επίσης επικεντρώνει και στο πρόβλημα με τους resellers, πολλοί από τους οποίους είναι επιρρεπείς στην απάτη, με χρήση κλεμμένων στοιχείων πιστωτικών καρτών για την αγορά μεγάλου αριθμού κλειδιών, τα οποία μεταπωλούν στην γκρίζα αγορά. Η έκθεση σημειώνει την ανάγκη των δημιουργών και διανομέων ψηφιακού υλικού, να επενδύσουν και σε πιο ασφαλείς τρόπους πληρωμών. Η πρακτική απενεργοποίησης κωδικών που αγοράστηκαν με χρήση κλεμμένων στοιχείων πιστωτικών καρτών και προωθήθηκαν από resellers, μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα από τις αντιδράσεις των κατόχων των κλειδιών αυτών, που πιθανόν αγνοούν τον λόγο που ακυρώθηκε το κλειδί το οποίο αγόρασαν.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق