Η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ότι οι χρήστες που αναζητούν online “τον ένα και μοναδικό” μπορεί να απογοητευτούν – πολλοί έχουν έρθει σε επαφή με ψεύτικες πληροφορίες και φωτογραφίες, κακόβουλα links, απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν πληροφορίες από αυτούς, ή ανθρώπους που ψεύδονται για το τι πραγματικά αναζητούν από μια σχέση.
Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που ψάχνουν για την «αδελφή ψυχή» τους στις πλατφόρμες διαδικτυακών γνωριμιών, όπως Tinder, Bumble, OK Cupid, Badoo και άλλες – ανήκουν στη μειονότητα, με μόλις το 11% να χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά ραντεβού για να βρει το σύντροφο που θα παντρευτεί. Ακόμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες (48%) τέτοιων εφαρμογών παραδέχονται ότι το κάνουν απλά για διασκέδαση και ένας στους δέκα (13%) ψάχνει απλά για σεξ.
Ο κόσμος των διαδικτυακών ραντεβού είναι επίσης γεμάτος με ψεύτικες πληροφορίες – κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα σε αυτούς που αναζητούν την αγάπη. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες (57%) παραδέχονται ότι ψεύδονται όταν φλερτάρουν διαδικτυακά – παραποιώντας πληροφορίες για να κάνουν τους εαυτούς τους να δείχνουν καλύτεροι από την πραγματική ζωή, ή ακόμα προσπαθούν να πιάσουν τους συντρόφους τους να απατούν.
Ο πολλαπλασιασμός των ψεύτικων δεδομένων (fake data) αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες online dating, με έναν στους πέντε (19%) να δηλώνει ότι αποθαρρύνεται από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των ψεύτικων φωτογραφιών, έναν στους δέκα λόγω ψεύτικων προσδοκιών για σχέση (12%) και έναν στους δέκα (11%) λόγω ανέντιμων καταστάσεων σχέσης. Είναι ενδιαφέρον – και μάλλον ειρωνικό – το γεγονός ότι η εύρεση ψευδών πληροφοριών αποτελεί μεγαλύτερο αντικίνητρο για όσους χρήστες ψεύδονται παρά για τους ειλικρινείς χρήστες.
Παρά το γεγονός ότι αποθαρρύνονται από τις ψεύτικες πληροφορίες, οι χρήστες σε όλο τον κόσμο απομακρύνονται επίσης από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των απειλών της διαδικτυακής τους ασφάλειας.
Ένας στους δέκα καταδεικνύει παράγοντες όπως απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες από αυτούς, να αποστείλουν κακόβουλα links ή κακόβουλα προγράμματα που «μολύνουν» τη συσκευή τους. Όταν έρχονται αντιμέτωποι με αυτές τις απειλές, αυτοί που «προσποιούνται» τείνουν να προσέχουν περισσότερο την ασφάλειά τους — π.χ. το 16% εκείνων που μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες είχαν «μολύνει» τη συσκευή τους με κακόβουλο λογισμικό, spyware ή ransomware μέσω μιας πλατφόρμας διαδικτυακών γνωριμιών, σε σύγκριση με μόλις το 5% εκείνων που δεν μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق