Το online gaming έχει εξελιχθεί γρήγορα σε μια πολύ κερδοφόρα βιομηχανία, με περισσότερους ανθρώπους από ποτέ να διαθέτουν online gaming λογαριασμούς.
Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Lab, περισσότεροι από τους μισούς (53%) παίζουν τακτικά online, ποσοστό που αυξάνεται στο 64% για τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών και στο 67% για τα άτομα ηλικίας 16-24 ετών. Είναι επίσης ενδεχομένως επικερδές για τους ψηφιακούς εγκληματίες, καθώς οι online gaming λογαριασμοί που έχουν παραβιαστεί μπορούν να πωληθούν στη μαύρη αγορά.
Παρά τις απειλές, οι παίκτες συχνά αφήνουν τους λογαριασμούς τους στο Διαδίκτυο ευάλωτους σε απόπειρες χακαρίσματος, θέτοντας σε κίνδυνο την πολύτιμη πρόοδό τους, τα προσωπικά δεδομένα – και ενδεχομένως το εισόδημά τους.
Το παγκόσμιο κοινό των παιχνιδιών – που κατευθύνεται από διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Steam, το PlayStation Network και το Xbox Live – εκτιμάται σήμερα ότι κυμαίνεται μεταξύ 2,2 και 2,6 δισ. ευρώ και συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτό καθιστά τη βιομηχανία σαφή στόχο για τους ψηφιακούς εγκληματίες που προσπαθούν να διαταράξουν τις ηλεκτρονικές λειτουργίες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα όπως κωδικοί πρόσβασης και πληροφορίες τραπεζικών καρτών, όπως φαίνεται σαφώς από τις πρόσφατες επιθέσεις τόσο στις πλατφόρμες Xbox όσο και στο PlayStation.
Με περισσότερους από τους μισούς ανθρώπους να παίζουν τακτικά online, οι ψηφιακοί εγκληματίες έχουν ένα τεράστιο σύνολο πιθανών στόχων μεταξύ των οποίων μπορούν να επιλέξουν. Επιπλέον, το online gaming έχει γίνει ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής πολλών ανθρώπων, με τους χρήστες να στρέφονται στα παιχνίδια όταν βαριούνται ή νιώθουν μόνοι τους προκειμένου να κοινωνικοποιηθούν με φίλους.
Επομένως, οι επιτυχείς επιθέσεις μπορούν να διαταράξουν πολύ τους ενδιαφερόμενους. Εκτός από το γεγονός ότι τα δεδομένα τους έχουν κλαπεί, τα θύματα των οποίων οι λογαριασμοί έχουν παραβιαστεί, μπορούν επίσης να επηρεαστούν συναισθηματικά, χάνοντας την πρόσβαση στα αγαπημένα τους παιχνίδια (είτε προσωρινά είτε μόνιμα), τις πολλές ώρες που μπορεί να έχουν ξοδέψει στο προφίλ τους και οποιαδήποτε χρήματα ίσως να έχουν επενδύσει σε αυτό.
Από εκείνους που έχουν υποστεί επιτυχημένη επίθεση ή απόπειρα επίθεσης σε έναν από τους λογαριασμούς τους στο Διαδίκτυο, το 16% αναγνώρισε τους online gaming λογαριασμούς του ως στόχο, αριθμός που αυξάνεται στο 21% για τους άνδρες. Και καθώς το 55% δεν μπορεί να αποκαταστήσει γρήγορα τα στοιχεία του λογαριασμού του παιχνιδιού εάν χαθούν, η απόγνωση που συνοδεύει τέτοιες επιθέσεις ενισχύεται σημαντικά.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق