Στον απόηχο του σκανδάλου διαρροής προσωπικών δεδομένων Cambridge Analytica, το Facebook ανακοίνωσε ότι θα θέσει περιορισμούς στα δεδομένα των χρηστών που θα είναι διαθέσιμα για διαφημιστικούς σκοπούς.
Αυτό θα γίνει πολύ σύντομα και θα περιορίσει την πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα που έχουν αυτή τη στιγμή εταιρείες και τα χρησιμοποιούν για εμπορικούς σκοπούς. Μέχρι σήμερα το Facebook επιτρέπει σε διαφημιστικές εταιρείες να στοχεύουν ομάδες κοινού με βάση δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.
«Θέλουμε να ενημερώσουμε διαφημιζόμενους και διαφημιστές ότι θα σταματήσουμε το Partner Categories», ανέφερε σε δήλωσή του ο Graham Mudd, διευθυντής marketing του Facebook. «Αυτό το προϊόν επιτρέπει σε παρόχους δεδομένων σε τρίτα μέρη να προσφέρουν στόχευση κατευθείαν στους χρήστες του Facebook. Πρόκειται για κοινή πρακτική στον χώρο και θεωρούμε ότι η παύση του εντός των επόμενων έξι μηνών θα επιτρέψει την βελτίωση της εμπιστοσύνης του κοινού προς το Facebook» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της εταιρείας.
Λίγο νωρίτερα, με άλλη ανακοίνωση, το Facebook είχε γνωστοποιήσει ότι θα επανασχεδιάσει τις ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων της εφαρμογής. Σχολιάζοντας τη συγκεκριμένη ανακοίνωση, ενημερωτικά δίκτυα αναφέρουν ότι η αμερικανική εταιρεία έχει πραγματοποιήσει την ίδια δέσμευση αρκετές φορές κατά το παρελθόν χωρίς ωστόσο να έχει γίνει ποτέ πράξη.
«Έχουμε επανασχεδιάσει το σύνολο του μενού ρυθμίσεων της εφαρμογής για φορητές συσκευές ώστε να γίνεται ευκολότερη η εύρεση αυτού που ψάχνει ο χρήστης», ανέφερε η Erin Egan, Chief Privacy Officer του Facebook
0 Post a Comment:
إرسال تعليق