Το μυαλό των περισσοτέρων πάει όπως είναι αναμενόμενο στα smartphones, τα tablets και τα laptops, τα wearables, το smart home, άντε και τα αυτόνομα οχήματα και με τις εν λόγω κατηγορίες να μονοπωλούν το ενδιαφέρον του Τύπου, δεν τους αδικούμε.
Λίγα λόγια για το sextech
Υπάρχει όμως και μία ακόμα βιομηχανία που αν και τεράστια (τζίρος $15 δισ. πέρυσι με καλπάζοντα ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 30%) τυγχάνει ισχνής εκπροσώπησης σε ετήσια βάση στην IFA. Ο λόγος για το sextech από τις λέξεις sex και technology, «εκεί όπου η τεχνολογία συναντά τη σεξουαλικότητα και την σεξουαλική εμπειρία και κάνει τα διάφορα άλλα –techs όπως το fintech, το healthtech και το edtech να ωχριούν μπροστά στην ανατρεπτική του ικανότητα», όπως έχει –εξαιρετικά- αναφέρει σε ομιλία της η Cindy Gallop, σύμβουλος διαφήμισης διεθνούς φήμης με πλήθος σημαντικών ομιλιών σε εκδηλώσεις και συνέδρια ανά τον κόσμο.
H Gallop είναι μία μόνο από τις “sextech evangelists” που έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της εν λόγω βιομηχανίας –δίπλα στο όνομά της συναντάμε αρκετά ακόμα με εκείνα των Polly Rodriguez (UnBound), Δρ. Kate Devlin (Goldsmiths University), Nichi Hodgson (BBC, The Guardian) και Stephanie Alys (MysteryVibe) να ξεχωρίζουν. Το sextech κερδίζει έδαφος σταθερά αλλά με αργούς ρυθμούς –δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με αγορές όπως εκείνες του VR, του blockchain, του 3D printing ή της τεχνητής νοημοσύνης.
Το καλοκαίρι του 2017 είχαμε το πρώτο sextech hackathlon στις ΗΠΑ με περισσότερους από 50 συμμετέχοντες και 7 hack teams, με το πρότζεκτ που εν τέλει επικράτησε να είναι ένα συνδεδεμένο παιχνίδι που συμβάλλει στο ξεκίνημα συζητήσεων περί σεξ μεταξύ παιδιών και γονέων –το Spinucation. Με τον περισσότερο κόσμο να εξαντλεί στη φαντασία του το sextechως πορνό σε περιβάλλον VR ή απλά sex toys, πρωτοβουλίες σαν κι αυτές μπορούν να βοηθήσουν με τον τρόπο τους να αλλάξει σταδιακά η αντίληψη του κοινού για τη βιομηχανία και την αγορά.
Tenuto: ένα ξεχωριστό wearable
Το sextech λοιπόν, η έκφανση αυτή της τεχνολογίας που κάνει μέρος της συντηρητικής δυτικής κοινωνίας να κοκκινίζει από ντροπή, είχε στη φετινή IFA έναν εκπρόσωπο όλο κι όλο, τη βρετανική MysteryVibe. Σε περίπτωση που δε σας λέει κάτι το όνομα, πριν από λίγες εβδομάδες επικράτησε της Apple και του Apple Watch στα Design Week Awards ενώ πέρυσι συγκέντρωσε funding $1,5 εκατ. –με τη συνολική της χρηματοδότηση την τελευταία τριετία να φτάνει τα $4 εκατ. και την αξία της να ξεπερνά τα $13 εκατ..
Έχοντας ήδη ένα επιτυχημένο λανσάρισμα στο ενεργητικό της (τον unisex ελαστικό δονητή Crescendo), η MysteryVibe προχώρησε στην παρουσίαση του νέου της wearable, Tenuto. Πρόκειται για έναν δονητή που τοποθετείται στο πέος προσφέροντας σταθερότερη στύση και ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση μέσω των δονήσεών που προκαλεί.
Μικρός σε μέγεθος, λιτός και μίνιμαλ από άποψη design (η φιλοσοφία της Apple αποτέλεσε έμπνευση για τους δημιουργούς του) και ιδιαίτερα ελαστικός, ο δονητής της MysteryVibeφοριέται γύρω από το πέος φτάνοντας μέχρι το περίνεο και διαθέτοντας ειδική υποδοχή για τους όρχεις. Είναι κατασκευασμένος από κορυφαίας ποιότητας σιλικόνη που του προσφέρει αντοχή στον χρόνο και τη χρήση, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Είναι απόλυτα αδιάβροχος για ασφαλή χρήση ενώ διαθέτει έξι πανίσχυρα μοτέρ τα οποία είναι τοποθετημένα σε στρατηγικά σημεία, βοηθώντας στην αύξηση της ροής του αίματος και τη δημιουργία οργασμών. Kατά τη de διείσδυση, ερεθίζουν τόσο τα ορατά μέρη της κλειτορίδας, όσο και τα εσωτερικά κλειτοριδικά μέρη, τα χείλια και το αιδοίο, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία.
Ο δονητής φορτίζει μέσω USB ενώ ο έλεγχός του γίνεται και μέσω app το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε στο smartphone σας. Έλεγχος είπαμε; Ναι, ο δονητής Tenuto βλέπετε, εκτός από τα προεπιλεγμένα μοτίβα δόνησης, δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει τα δικά του. Εναλλακτικά βέβαια, η ρύθμιση του δονητή μπορεί να γίνει και από την ίδια τη συσκευή.
Σύμφωνα με τη MysteryVibe, για την ανάπτυξη του Tenuto χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια ενώ σημαντικό μερίδιο στη δημιουργία του προϊόντος ανήκει στη Seymourpowell, την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τα αξεσουάρ και τα βοηθήματα της Durex. Ο στόχος της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, ήταν η δημιουργία ενός προϊόντος που θα προκαλούσε μεγαλύτερη διέγερση στον άνδρα τονώνοντας τις νευρικές απολήξεις των γεννητικών του οργάνων, αυξάνοντας την απόδοσή του μέσω της διατήρησης της ροής του αίματος και ερεθίζοντας παράλληλα τον/τη σύντροφό του. inomnia
0 Post a Comment:
إرسال تعليق