To Gears 5, ο επόμενος τίτλος της σειράς Gears of War, πρόκειται να κυκλοφορήσει επίσημα στις 10 Σεπτεμβρίου. Εν αναμονή της ημερομηνίας αυτής, η Coalition, που αναπτύσσει το παιχνίδι, ανακοίνωσε τη στενή συνεργασία με την AMD κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, για την πλήρη αξιοποίηση των τεχνολογιών της AMD τόσο σε σχέση με τις GPU όσο και τις CPU.
To παιχνίδι θα κάνει εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας Asynchronous Compute, μιας από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της AMD στην προσπάθεια να έχει το πάνω χέρι σε σχέση με την Nvidia ως προς την απόδοση. Σύμφωνα με την Coalition, τα post-processing effects υπολογίζονται με την τεχνολογία Asynchronous Compute, κάτι που επιτρέπει στο rendering του παιχνιδιού να γίνεται αδιάλειπτα με σταθερό ρυθμό, όπως λειτουργεί ένα ρολόι.
Η τεχνολογία FidelityFX χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της οπτικής ποιότητα και οξύτητας. Τέλος, η τεχνολογία Multithreaded Command Buffering αξιοποιεί τους νέους πολυπύρηνους επεξεργαστέςRyzen για τη μέγιστη υπολογιστή ισχύ που θα μπορεί να έχει στη διάθεσή της η μηχανή του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι μπορεί να αξιοποιεί κλιμακωτά το hardware ξεκινώντας με ελάχιστες απαιτήσεις 2 GB VRAM και AMD RX 560 ή NVIDIA GTX 1050. Όμως, η ιδανική σύνθεση προκειμένου να το απολαύσει κανείς σε όλο του το μεγαλείο είναι AMD Radeon VII ή NVIDIA RTX 2080, 16 GB RAM και 100 GB+ αποθηκευτικού χώρου. Καθώς το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με βασικό στόχο τους PC Gamers, υπάρχουν πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης ώστε οι παίκτες αν μπορούν να βρουν την ισορροπία μεταξύ της ποιότητας των γραφικών και της απόδοσης που επιθυμούν.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق