- H Google έκανε σήμερα μια ιδιαίτερα εκπληκτική ανακοίνωση, ότι θα σταματήσει τη χρήση του ιστορικού του browser για ad tracking.
- Επιπροσθέτως θα αλλάξει τις τακτικές για το tracking της χρήσης όλων των προϊόντων.
- Πρόκειται για μια δικαίωση για τους υπέρμαχους της ασφάλειας και αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει δει μέχρι σήμερα το επιχειρηματικό μοντέλο της Google.
Όπως όλοι γνωρίζουμε το επιχειρηματικό μοντέλο της Google είναι απλό. Πραγματοποιείς αναζήτηση στο διαδίκτυο, η Google το παρακολουθεί και στη συνέχεια πουλά τα δεδομένα σε διαφημιστές. Είναι αυτό που την έκανε μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα σε επίσημο blog post, η εταιρεία θα σταματήσει τη χρήση του ιστορικού του browsing για σκοπούς ad targeting. Επιπλέον, θα σταματήσει να δημιουργεί εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί για να παρακολουθεί τη δραστηριότητα σε όλα τα προϊόντα της. Κάτι τέτοιο περιλαμβάνει εκατοντάδες υπηρεσίες και θεωρητικά και το Android smartphone σου.
Στο post η Google εξηγεί. Οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να αποδέχονται να παρακολουθείται η δραστηριότητά τους για να έχουν τα πλεονεκτήματα της προσωποποιημένης διαφήμισης. Αν και κάτι τέτοιο φαντάζει απολύτως λογικό, είναι εκπληκτικό να το ακούς από κάποιον που είναι επικεφαλής στην Google.
Πως η Google θα κάνει πλέον χρήματα:
Ας είμαστε όμως ξεκάθαροι. Η Google θα συνεχίσει να αντλεί δεδομένα από τους χρήστες της και να πουλά αυτά τα δεδομένα για διαφημίσεις. Ωστόσο, η νέα αυτή πολιτική σημαίνει ότι δεν θα αντλεί απευθείας από σένα. Αντίθετα, αυτό που η ίδια έχει κατά νου είναι να χρησιμοποιήσει ορισμένα privacy-centric APIs, τα οποία θα ομαδοποιούν τους χρήστες σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Θα συνεισφέρεις τα δεδομένα σου σε μια κατηγορία παρομοίων χρηστών και στη συνέχεια η Google θα πουλά αυτά τα αναμεμειγμένα δεδομένα.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق