freegr

Το NVIDIA DLAA, ή deep learning anti-aliasing, είναι DLSS χωρίς το upscaling της εικόνας

 


Η τεχνολογία διατηρεί την ανάλυση που γίνεται rendering το παιχνίδι στο ίδιο επίπεδο με την ανάλυση της οθόνης, ωστόσο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη σε μία προσπάθεια να προσθέσει λεπτομέρεια στο παιχνίδι, κυρίως εξομαλύνοντας τις γραμμές και άλλα στοιχεία στα γραφικά που θα μπορούσαν να απαιτούν τη χρήση της τεχνικής anti-aliasing.

Το αποτέλεσμα είναι ποιότητα εικόνας που είναι εμφανώς ανώτερη ακόμα και από την εγγενή ανάλυση όπως και από άλλες μεθόδους εξομάλυνσης όπως είναι οι TAA και MSAA. Καθώς όλα γίνονται στην εγγενή ανάλυση, παρατηρείται ορισμένη, αλλά μικρή, απώλεια απόδοσης, η οποία ωστόσο δεν συγκρίνεται με εκείνη της τεχνικής MSAA. Πρόκειται για μία εξαιρετική τεχνολογία και κάθε παιχνίδι που υποστηρίζει DLSS θα έπρεπε να διαθέτει την επιλογή DLAA στις ρυθμίσεις του για τους χρήστες. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει όμως. Το DLAA μέχρι στιγμής δεν βλέπει αξιοσημείωτη υιοθέτηση μεταξύ των εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών και η NVIDIA έχει αναλάβει να διορθώσει τα πράγματα.

Η εταιρεία εργάζεται αυτή τη περίοδο σε ενημερώσεις των εκδόσεων DLSS που ουσιαστικά θα καθιστούν το DLAA μια προκαθορισμένη επιλογή στις ρυθμίσεις DLSS. Από ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, έγινε γνωστό ότι οι προεπιλογές απόδοσης του DLSS δεν κλιμακώνουν μόνο γραμμικά την render ανάλυση, αλλά επηρεάζουν και άλλες λειτουργίες του αλγορίθμου, όπως το Reflex. Σε μία πρόσφατη παρουσίαση της μηχανής γραφικών Unreal Engine στην έκδοση 5.2 από την Epic, μαθεύτηκε ότι υπάρχει μία συγκεκριμένη προεπιλογή «G» και από ότι φαίνεται αποτελεί μέρος των ενημερώσεων που σχεδιάζει η NVIDIA όχι μόνο για το DLSS 3 αλλά και για το DLSS 2.

Αυτό σημαίνει ότι το DLAA θα αποτελέσει μία προκαθορισμένη ρύθμιση στο DLSS. Όταν η συγκεκριμένη επιλογή ενεργοποιείται από τον χρήστη, το rendering στο παιχνίδι πραγματοποιείται στο 100% της ανάλυσης της οθόνης εφαρμόζοντας πολλά από τα χαρακτηριστικά «ανακατασκευής» της εικόνας μέσω AI του DLSS αλλά χωρίς ωστόσο να γίνεται upscaling. Ελπίζουμε πολλοί περισσότεροι προγραμματιστές παιχνιδιών να αξιοποιήσουν το DLAA και να το ενσωματώσουν σε κάθε παιχνίδι που υποστηρίζει DLSS γιατί είναι μία εξαιρετική τεχνολογία που βοηθά σημαντικά στην αναβάθμιση της εικόνας.

About Freegr network

0 Post a Comment:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.