Το πρόγραμμα της ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στο Consumer Electronics Show στις 6-9 Ιανουαρίου 2016 στο Las Vegas, καθώς και στη Silicon Valley στις 10-13 Ιανουαρίου 2016, παρουσιάστηκε στα γραφεία του Enterprise Greece.
Το Enterprise Greece σε συνεργασία με το mi-Cluster συντονιστή της αποστολής, συνδιοργανώνουν και υποστηρίζουν την ελληνική αποστολή. Η ελληνική αποστολή αποτελείται από τις εταιρείες Centaur Technologies, Qualia, Heliix, Hyperthech, Irida Labs, Meazon, Prisma Electronics, Sensoraide, Spark works, Think Silicon, Wubby , Yodiwo και εκπροσώπους του Corallia, της ENEBH και του Enterprise Greece.
Όπως ενημέρωσε ο κος. Δημήτρης Παπαηλιού, mi-Cluster Manager η αποστολή θα συμμετέχει με εθνικό περίπτερο στο Eureka Park, στο πλαίσιο της CES 2016, κατά τη διάρκεια της οποίας, οι ελληνικές επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν σε πάνω από 170.000 επισκέπτες ελληνικά καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, που εστιάζουν κυρίως σε τεχνολογίες Internet of Things.
Στη συνέχεια, η αποστολή θα πραγματοποιήσει τριήμερο roadshow στη Silicon Valley, το οποίο τις δύο πρώτες μέρες περιλαμβάνει επιχειρηματικές συναντήσεις με επενδυτές και υψηλόβαθμα στελέχη κορυφαίων διεθνών επιχειρήσεων στις εγκαταστάσεις του Mind The Bridge. To roadshow ολοκληρώνεται με επισκέψεις σε επιχειρήσεις τεχνολογιών αιχμής στη Silicon Valley, καθώς με τη διοργάνωση ημερίδας στο Stanford University.
Ο κος. Χρήστος Στάικος, Πρόεδρος του Enterprise Greece, δήλωσε: «Το Enterprise Greece, o αρμόδιος δημόσιος φορέας για την εξωστρέφεια και την προώθηση των επενδύσεων και των ελληνικών εξαγωγών, συμβάλλει στην εθνική προσπάθεια αναβάθμισης των εξαγωγικών τομέων αιχμής της Ελλάδας, συντελώντας με αυτό τον τρόπο στην τόνωση ενός από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της χώρας μας, με στόχο τα μέγιστα δυνατά οφέλη για την ελληνική οικονομία. Η συνεργασία του Enterprise Greece με το mi-Cluster στο χώρο της τεχνολογίας αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της συνέργειας που πρέπει να αναπτύξουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις, ώστε να αποκτήσουν το κρίσιμο μέγεθος που απαιτούν οι ξένες αγορές και να πετύχουν οικονομίες κλίμακας στην προώθηση των προϊόντων τους».
0 Post a Comment:
Δημοσίευση σχολίου