Το Booking.com προτείνει ξενοδοχεία με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη
Το Booking.com, που ανήκει στο Priceline Group, ενσωματώνει νέα λειτουργία, ώστε να προτείνει δωμάτιο στον χρήστη με βάση τα ενδιαφέροντά του και όχι μόνο με βάση τον προορισμό του.
Η εταιρεία έχει ξεκινήσει να καθιστά διαθέσιμη, σε ορισμένους χρήστες, τη λειτουργία Passion Search, η οποία προτείνει προορισμούς και ξενοδοχεία με βάση ενδιαφέροντα όπως η παρακολούθηση των αστεριών, τα καυτερά φαγητά, η χαρτοπαιξία και η ανάβαση σε βουνά.
Σύμφωνα με δήλωση του Pepijn Rijvers, CMO του Booking.com, στο Marketing.FWD conference του VentureBeat, η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει 230 διαφορετικές κατηγορίες από passions, με βάση εκατομμύρια εγκεκριμένων προορισμών.
Πρόσθεσε επίσης ότι το Passion Search είναι πλέον ενσωματωμένο στη βασική αναζήτηση του Booking.com, παρά το γεγονός ότι, προς το παρόν, είναι διαθέσιμο για περιορισμένο αριθμό χρηστών.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق