Η Apple και η Samsung κυριάρχησαν στις χριστουγεννιάτικες αγορές φέτος, αλλά και οι δύο είχαν μια υποτονική εορταστική περίοδο, σύμφωνα με έρευνα της Flurry Analytics της Yahoo.
Η ερευνητική εταιρία εξέτασε τις «ενεργοποιήσεις» νέων τηλεφώνων και tablet την περίοδο από τις 19 μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου και ανακάλυψε ότι και οι δύο εταιρίες εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή.
Η Apple, όμως, είδε μια υποχώρηση στο μερίδιο αγοράς της, ενώ η Samsung εμφάνισε ελαφριά αύξηση.
Φέτος, το 44% των ενεργοποιήσεων παγκοσμίως αντιστοίχισαν σε συσκευές της Apple, σηματοδοτώντας μια πτώση από το 49,1% που καταγράφηκε την ίδια περίοδο του 2015, αλλά και από το 51,3% του 2014.
Στο μεταξύ, το 21% των ενεργοποιήσεων ήταν από συσκευές Samsung. Το ποσοστό αντανακλά μια μικρή άνοδο σε σχέση με το περσυνό 19,8%.
Το CNBC επισημαίνει πως τα νούμερα δείχνουν απροσδόκητα, καθώς η Apple κυκλοφόρησε δύο νέα εμβληματικά iPhones το Σεπτέμβριο και η Samsung δοκιμάστηκε από το σκάνδαλο με το Note 7.
Σημειώνει, βέβαια, ότι οι ενεργοποιήσεις δεν είναι το ίδιο πράγμα με τις πωλήσεις.
Η Apple δεν έχει δημοσιεύσει επίσημα στοιχεία για τις πωλήσεις των γιορτών, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook ανέφερε την Τετάρτη μιλώντας στο διεθνές δίκτυο ότι η φετινή ήταν μια «πολύ καλή εορταστική περίοδος».
Το 2016 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον τεχνολογικό κολοσσό, ο οποίος εμφάνισε την πρώτη του ετήσια πτώση σε έσοδα από το 2001 και μετά, όταν δημοσιοποίησε τα ετήσια αποτελέσματά του τον Οκτώβριο.
Η Flurry Analytics ανακάλυψε ακόμη ότι η κινεζική κατασκευάστρια Huawei στάθηκε η τρίτη δημοφιλέστερη μάρκα, με 3% των ενεργοποιήσεων νέων τηλεφώνων και tablet. Η Huawei επεκτείνει επιθετικά το τμήμα smartphones το τελευταίο διάστημα και παράγει high end αλλά και μεσαίας κλάσης τηλέφωνα για να προσελκύσει ένα μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών.
Apple και Samsung στην κορυφή των χριστουγεννιάτικων αγορών
السبت, ديسمبر 31, 2016
apple
,
freegr
,
mobility
,
samsung
,
tech
,
τεχνολογία
0 Post a Comment:
إرسال تعليق