Με την ψυχαγωγία να έχει μεταπηδήσει από την παραδοσιακή τηλεόραση στο διαδίκτυο, όλο και περισσότεροι δημιουργοί περιεχομένου κάνουν την εμφάνιση τους στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Χωρίς την βοήθεια από κανέναν τηλεοπτικό σταθμό ή εταιρία, οι creators βασίζονται στα έσοδα τους από τις δωρεές ή από διαφημιστικές συμφωνίες με διάσημες επωνυμίες αλλά αυτό πρόκειτιαι να αλλάξει.
Όσοι είστε τακτικοί θεατές της πλατφόρμας του YouTube είναι σχεδόν σίγουρο πως έχετε ακούσει την πλατφόρμα του Patreon που επιτρέπει στους fans να κάνουν χρηματικές δωρεές στους αγαπημένους τους star με σκοπό να τους επιτρέψουν να συνεχίσουν αυτό που κάνουν.
Με νέες πληροφορίες το ίδιο μοντέλο ετοιμάζεται να ακολουθήσει και το Facebook το οποίο μετά την τελευταία του στροφή προς το περιεχόμενο του video έχει δει ραγδαία αύξηση στους δημιουργούς.
Αν και ακόμα το καινούριο χαρακτηριστικό βρίσκεται υπό δοκιμή, το κοινωνικό δίκτυο σχεδιάζει να επιτρέψει την άμεση δωρεά χρημάτων από τους θεατές στους δημιουργούς, δίνοντας έτσι την δυνατότητα της άμεσης υποστήριξης ενώ οι θεατές θα ανταμείβονται με αποκλειστικό υλικό και άλλα premium χαρακτηριστικά. Στο πλαίσιο αυτού του project το Facebook θα επιτρέψει στους creators να δημιουργούν portofolios με την δουλειά τους, τα οποία θα προορίζονται για διαφημιστές οι οποίοι θα θέλουν να δουν δείγματα.
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق