Αυτή την εβδομάδα το MBLM δημοσίευσε μέρος του Brand Intimacy 2018 Report, με τα πρώτα στοιχεία να αφορούν τους millennials (20-30 χρονών). Το MBLM ρώτησε 6000 καταναλωτές, εκτελώντας 54.000 αξιολογήσεις των εμπορικών σημάτων των εταιριών κατά μήκος 15 συνολικά βιομηχανιών, για να βρει με ποιες εταιρίες οι καταναλωτές είχαν τις βαθύτερες συναισθηματικές συνδέσεις.
Την πρωτιά για φέτος κατέλαβε η Apple και από πίσω της ακολούθησαν η Disney, YouTube, Target και Amazon.
Την περσινή χρονιά την πρωτιά είχε η Disney, ακολουθούμενη από Amazon, Netflix και τέλος Apple. H φετινή πρωτιά αποδεικνύει τη δυναμική της εταιρίας σε νεαρές ηλικιακά ομάδες.
Αυτά τα πρώτα αποτελέσματα είναι μόνο μια μικρή εικόνα του Brand Intimacy 2018 Report, αλλά λόγω του μεγάλου ρόλου που παίζει η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα στην αγορά, η Apple αναμένεται να έχει την πρώτη θέση στην συνολική κατάταξη.
Home / apple /
freegr.gr /
hardware /
tech /
τεχνολογία
/ H Apple πιο οικεία εταιρία για τους millennials
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة
(
Atom
)
0 Post a Comment:
إرسال تعليق