Η αγορά εκτιμάται ότι θα έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της τις αναδιπλούμενες συσκευές, σύμφωνα με τα δεδομένα από τις εταιρείες έρευνας αγοράς.
Η Samsung επενδύει στο Galaxy Fold, το οποίο αναμένεται να ενισχύσει μέσα στην επόμενη χρονιά την εμπορική του πορεία, καθώς η εταιρεία φιλοδοξεί να το κάνει διαθέσιμο σε επιπλέον 60 διαφορετικές χώρες του κόσμου. Τα στοιχεία της Samsung δείχνουν ότι το καταναλωτικό κοινό ζητά ολοένα μεγαλύτερες οθόνες, με τις αναδιπλούμενες προτάσεις των foldables να είναι οι μόνες ρεαλιστικές προτάσεις που να μπορούν να ικανοποιήσουν αυτή τη ζήτηση.
Εκτός από το Galaxy Fold, η Samsung εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει άλλες δύο προτάσεις στην κατηγορία των foldables, ενώ και η LG φαίνεται ότι θα μπει δυναμικά στην κατηγορία με το πρώτο της μοντέλο. Σε γενικές γραμμές, οι αναλυτές περιμένουν να δημιουργηθεί ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού στις συσκευές με αναδιπλούμενη οθόνη μέσα στο 2020.
AΜετά την παρουσίαση του Motorola Razr νέας γενιάς, ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται και γύρω από τα μοντέλα τύπου clamshell, που φαίνεται να επιστρέφουν ως σχεδιαστική τάση, ενώ και εκείνα θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει ότι ανήκουν στην ευρύτερη κατηγορία των foldables. H Samsung αναμένεται να παρουσιάσει μία ανάλογη πρόταση μέσα στον Φεβρουάριο.
Αυτή τη στιγμή, τα δεδομένα της αγοράς δείχνουν ότι έχουν ήδη πωληθεί 500.000 κομμάτια Samsung Galaxy Fold, με την εταιρεία να πιστεύει ότι θα καταφέρει να πουλήσει 6 εκατομμύρια συσκευές μέσα στο 2020, φτάνοντας τις 20 εκατομμύρια πωλήσεις συσκευών με αναδιπλούμενη οθόνη μέχρι και το τέλος του 2021. Δεν είναι λίγες οι φωνές εκείνων που πιστεύουν ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για να αποφανθεί κανείς για το πόσο θα διατηρηθεί η τάση προς την αγορά συσκευών με αναδιπλούμενη ή επεκτεινόμενη οθόνη, αλλά θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι οι κατασκευαστές θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν γρήγορα το όποιο μερίδιο αγοράς δημιουργηθεί.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق