Το DirectX 12 API είναι μαζί μας για περισσότερο από μια γενιά παιχνιδιών, αλλά με το βλέμμα στο μέλλον μια αναβάθμιση δείχνει απαραίτητη. Γι 'αυτό η Microsoft ανακοίνωσε το DirectX 12 Ultimate, προσδιορίζοντάς το ως "την καλύτερη τεχνολογία γραφικών" που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η τεχνολογία αυτή φέρνει, επίσης, στο προσκήνιο μια "άνευ προηγουμένου ευθυγράμμιση" με την επερχόμενη κονσόλα Xbox Series X.
Ο βασικός λόγος για αυτή την αναβάθμιση είναι να προωθηθούν νέες τεχνολογίες γραφικών που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην επόμενη γενιά παιχνιδιών (και καρτών γραφικών). Αυτές οι τεχνολογίες περιλαμβάνουν Raytracing, Variable Rate Shading, Mesh Shaders, Sampler Feedback κ.α. Σύμφωνα με τη Microsoft, το DirectX 12 Ultimate διασφαλίζει τη μελλοντική υποστήριξη αυτών των τεχνολογιών από τα παιχνίδια επόμενης γενιάς.
Το DirectX 12 Ultimate API είναι, όμως, ένα μόνο μέρος της ιστορίας. Η Microsoft επιπρόσθετα διαθέτει νέα εργαλεία που θα βοηθήσουν τους developers να αξιοποιήσουν κατά τρόπο βέλτιστο όλα τα νέα χαρακτηριστικά. Σε αυτά τα εργαλεία περιλαμβάνεται και το PIX για τη βελτιστοποίησης γραφικών που βοηθάει τους developers να εξοικονομήσουν όση περισσότερη απόδοση γίνεται τόσο στα PC όσο και στις κονσόλες. Υπάρχει επίσης και το ανοικτού κώδικα HLSL που επίσης βοηθάει στην ενεργοποίηση της νέας γενιάς γραφικών, ξεκλειδώνοντας την απαιτούμενη απόδοση για να τρέξουν όπως πρέπει τα εφέ νέας τεχνολογίας.
Οι κάρτες γραφικών που ήδη υποστηρίζουν επιτάχυνση Raytracing, όπως οι κάρτες GeForce RTX, ήδη θα πρέπει να είναι πιστοποιημένες για υποστήριξη DirectX 12 Ultimate. Από την πλευρά της AMD, οι επερχόμενες RDNA2 κάρτες γραφικών, όπως αυτές που θα διαθέτουν τα PS5 και Xbox Series X, θα υποστηρίζουν την τελευταία εκδοχή του DirectX και όλα τα χαρακτηριστικά της.
0 Post a Comment:
إرسال تعليق